show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
343 low...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-02-2010 15:23 #816140
door V300 register
Klopt, het gaat om het water reservoir voor het voorraam.
Maar ik ben al even bezig geweest, het vuil zat voornamelijk binnenin, en heb het toch enigzins acceptabel gekregen...
De kachel en radiator zitten er ook in, en er zit weer koelvloeistof in.
Ook nog even nieuwe olie + filter gehaald, en bougie's + kabels en een verdelerkap + rotor + contactpuntjes en dan ook nog verse koelflussigkeit erin.
En een lengte nieuwe waterslang voor de ramen was installatie unit....
Beantwoord door V300 register in topic 343 low...
Bodejodel;132350 schreef : Volgens mij was dit gewoon gekleurd kunststof...?
Klopt, het gaat om het water reservoir voor het voorraam.
Maar ik ben al even bezig geweest, het vuil zat voornamelijk binnenin, en heb het toch enigzins acceptabel gekregen...
De kachel en radiator zitten er ook in, en er zit weer koelvloeistof in.
Ook nog even nieuwe olie + filter gehaald, en bougie's + kabels en een verdelerkap + rotor + contactpuntjes en dan ook nog verse koelflussigkeit erin.
En een lengte nieuwe waterslang voor de ramen was installatie unit....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-02-2010 16:40 #816153
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic 343 low...
Ok?, wist niet dat het binnenin zat. Dan is het wel lastig met een brillespons. Maar als het gaat om kunstof (gekleurd of niet, iig niet gespoten) dan gaat het echt supergoed.
Je bent trouwens echt goed bezig, zulke auto's moeten gewoon op de weg gehouden worden.
offtopic:
@ stefan:
Op een crosser zit geen lak, tenminste bij mij niet. Heeft ook niet zoveel nut, ligt er gelijk af als je 1 keer valt. Gekleurd plastic is alles. En de stickers krijg je makkelijk schoon met een natte doek.
Je bent trouwens echt goed bezig, zulke auto's moeten gewoon op de weg gehouden worden.
offtopic:
@ stefan:
Op een crosser zit geen lak, tenminste bij mij niet. Heeft ook niet zoveel nut, ligt er gelijk af als je 1 keer valt. Gekleurd plastic is alles. En de stickers krijg je makkelijk schoon met een natte doek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-02-2010 08:23 #816293
door V300 register
Vraagje, weet iemand de kleurvolgorde van de stekkers die achterin de zekeringkast moeten (binnen in de auto dus)
De stekkers zijn wit, bruin en zwart maar ze passen allemaal in dezelfde slots....
In mijn werkplaats mappen staat het niet namelijk evenals in vadis staat het niet...
iemand?
De stekkers zijn wit, bruin en zwart maar ze passen allemaal in dezelfde slots....
In mijn werkplaats mappen staat het niet namelijk evenals in vadis staat het niet...
iemand?
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
03-02-2010 09:18 #816295
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 343 low...
Even een foto erbij gehaald van de dag dat ik de zekeringenkast heb verwijderd; de bruine stekker links en de zwarte stekker rechts, wit dus in het midden.
Gr; Wouter.
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
03-02-2010 09:39 #816296
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 343 low...
als dat niet gewijzigd is met de invoering van de nieuwe zekeringenkast:no_comment:
het staat ingegoten in de zekeringenkast als het goed is; in de stekker of net erboven
het staat ingegoten in de zekeringenkast als het goed is; in de stekker of net erboven
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
03-02-2010 11:54 #816301
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 343 low...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-02-2010 13:01 #816305
door V300 register
Gepoetst en wel :humor:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-02-2010 15:27 #816333
door V300 register
Superrrr, hier hebben we weer wat aan !!! thanks
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-02-2010 08:13 #817166
door V300 register
De automaat , de benzine tank zitten eronder. Kortom, alles aan techniek zit er weer in.
De motor start in ieder geval, maar hij wil niet aanslaan..... hij vonkt niet.... :crazy1:
Weet zo gauw even niet wat dat kan zijn, we jammer. Maar denk dat er het 1 en ander moet worden afgesteld, omdat er nieuwe puntjes in zitten, kabels verdelerkap etc etc....
Maar we gaan goed, dash er ook weer in bijna alles werkt, de richting aanwijzers appart links en rechts branden continu heel zwak, maar de waarschuwingsknippers doen het wel... vreemd.
wordt vervolgd.
De motor start in ieder geval, maar hij wil niet aanslaan..... hij vonkt niet.... :crazy1:
Weet zo gauw even niet wat dat kan zijn, we jammer. Maar denk dat er het 1 en ander moet worden afgesteld, omdat er nieuwe puntjes in zitten, kabels verdelerkap etc etc....
Maar we gaan goed, dash er ook weer in bijna alles werkt, de richting aanwijzers appart links en rechts branden continu heel zwak, maar de waarschuwingsknippers doen het wel... vreemd.
wordt vervolgd.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
11-02-2010 09:41 #817175
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 343 low...
beschermende coating van de puntjes weggeschuurd voor montage?
krijg je voeding op de bobine?
massa op de bobine? (zou het probleem kunnen zijn ivm nieuwe lak in de motorruimte)
krijg je voeding op de bobine?
massa op de bobine? (zou het probleem kunnen zijn ivm nieuwe lak in de motorruimte)
Moderators: Mark Smeets