343 low...
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
dat hebben ze blijkbaar gewijzigd vanaf de eerdere uitvoeringen, want bij mijn 1978'er zit er aan de onderkant een zij aansluiting.
- Mark Smeets
- Moderator
Deze is de tank gebruikt tussen 1978 en 1980 (water verlaat de tank langs onderen (zie je op de foto).
Ik zoek de versie ervoor: zelfde tank aleen verlaat het water de tank door de dop en is er gaan gat aan de onderzijde van de tank.
Deze versie is dus de oudste tank en de versie die RJV al jaren zoekt...
Zo'n tank waar het water via de onderkant eruit gaat stond laatste nieuw op ebay (bij volvo_et_vondo, die dure vogel )
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Jos360;131830 schreef : Wel dat reservoirtje even netjes met wasbenzine poetsen natuurlijk :+
wat denk je zelf met een instabiele thoracale wervelfractuur, gheghe :y:
De motor zit er inmiddels ook weer in, net even gedaan, inclusief onderstel. Hij staat weer op z'n wielen....
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Jos360;131830 schreef : Wel dat reservoirtje even netjes met wasbenzine poetsen natuurlijk :+
Wel dit heb ik geprobeerd, maar echt veel beter wordt het niet... dat is wel jammer. Tips indeze zijn dan ook welkom....:halo:
- Frank de Boer
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Die verontreiniging had je er met een proff. shampoo, kleien van de lak, cleanen/polijsten, polish en wax er zo af gehad. Dan is je lak als nieuw PLUS hij is beschermd (waxlaag) waardoor je na de volgende keer crossen de verontreiniging er zo af spoelt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid