343 low...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
leuk werk hea dat spijkeren en het krimpen:) ik heb het een maatje van me wel eens zien doen en zelf ook een poging gewaagd maar het is echt een vak apart
in het kader van; nu kan het nog, ik zou de binnenschermen ook aflakken en de kunststof vulhals is relafief makkelijk te verwijderen zodat je met verwijderde tankdop ook de carosseriekleur ziet!
dat afgeplakte stuk onder de achterbumper (waar sleepoog doorheen steekt); wordt dat niet meegespoten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jos360;136990 schreef : Ik ben met ontzettende jaloezie naar je beschikbare gereedschap aan het kijken. Prachtig werk.
Inderdaad.
Schitterend!
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;136989 schreef : netjes; erg netjes!
leuk werk hea dat spijkeren en het krimpen:) ik heb het een maatje van me wel eens zien doen en zelf ook een poging gewaagd maar het is echt een vak apart
in het kader van; nu kan het nog, ik zou de binnenschermen ook aflakken en de kunststof vulhals is relafief makkelijk te verwijderen zodat je met verwijderde tankdop ook de carosseriekleur ziet!
dat afgeplakte stuk onder de achterbumper (waar sleepoog doorheen steekt); wordt dat niet meegespoten?
Thanks,
binnschermen worden ook gedaan, voor is het al gedaan. De buitenkant van de binnenschermen gaan ook !!
De reden van de benzinedop is het grappige dat ik de sleutel niet mee had, het is een chrome tankdop.... dus het moest even afgeplakt worden... maar het komt goed.
En uiteraard wordt het stuk onder en achter de bumper mee gespoten, alleen daar zaten nog een paar kleine plekjes, nadat ik een goeie 2 uur ben beizg geweest de tectyl van de buitenkant daar af te schrobben. Tevens zit rechts achter ook nog een deukje, maar een dag gaat snel....
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Wouw? Wat heeft hij daar nu weer te zoeken? :+slb_340;137072 schreef : Gewoon geil. Echt geil. Niet meer, niet minder. Wouw
.
- V300 register
- Verbannen
-
UPDATE
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;143887 schreef : En hoe is het nu verder gegaan met de auto, want het is nu al een tijdje heel stil geweest...
UPDATE
De update is gisteren bij de 343 neer gezet, alle losse delen staan nu in kleur dat is afgelopen maandag avond gespoten.
De afgelopen 2 maanden is het wat rustiger geweest, omdat we beide racen en de auto's klaar gemaakt moesten worden.
Mijn maat rijdt BMW en ik de volvo 360, dus alles even nalopen en de BMW geholpen met klaar maken, die moest nog gespoten worden.
En nu is het weer tijd voor de 343.
Ik ga vanavond beginnen met opbouwen, de deuren opbouwen, achterklep, frontje voorzien van de lampen tot de carrosserie gespoten is en dat kan de gehele opbouw beginnen.
Dus dit was de update, omdat ik zelf niet bij het spuiten geweest ben heb ik daar geen foto's van, maar kan wel ff een plaatje schieten van de delen die er nu staan....
gr