Volvo 340 DL alias "Streepje"
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
slb_340;97542 schreef : Cool!
Wat zijn de kentekens ook alweer?
En bij welke dealers komen ze vandaan?
Die van Streepje is NF-62-ZL, die van Lijntje (Streepje II is omgedoopt) is NG-37-DF.
Welke dealer weet ik zo niet, maar Streepje heeft het onderhoudsboekje nog, die komt uit Hereveen.
AvdAkker;97554 schreef : wil ze wel vooruit??
Gokje, nee.
Doeke: jammer dat die zo hard achteruit blijkt te gaan, erg mooie wagen. Ik hoop er ooit nog een in redbare staat te vinden. (maar nu even niet, iets met budget dat nu wel erg krap wordt)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
met een beetje pech hebben de "streepjes" een enge ziekte waarbij de koppeling verteerd...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;97583 schreef : met een beetje geluk hangt er een homokineet los onder de auto;D;D
met een beetje pech hebben de "streepjes" een enge ziekte waarbij de koppeling verteerd...
Daar ga ik wel een beetje vanuit, exit koppeling. Daar ie het 'ineens' niet meer deed verwacht ik weinig rest schade. (desintegratie van de koppelingsplaat)
Erik;97586 schreef : Tja, word weer een spannend avontuur voor Jan. Ik hoop dat we hem op de brug bij mij redelijk snel kunnen fixen.
Je bent niet de enige.
Erik;97586 schreef : Trouwens; ik hoorde een stemmetje in mijn hoofd zeggen dat jij zaterdag een keer bij Jan in een echte 760 wilt zitten om daarna een verkwikkend bezoekje aan mijn werkplaats te brengen en vervolgens met Streepje II naar Lelijke Stad te rijden. Klopt het stemmetje?
Ik hoop het niet, als ie in een 760 wil zitten moeten we eerst naar de stalling en daarna gaat Anjo nevernooitniet in Landhorst komen. In de 740 kan ie meeliften, maar als we +- 8:00 bij je willen zijn gaat dat vroeg uit Lelystad vertrekken worden.
- Laurens Post
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Edit: even een ideetje 'droppen'
Streepie en Streepie
Te ziek?