Volvo 340 DL alias "Streepje"
- V300 register
- Verbannen
Kooyman;93881 schreef : Ja graag Jos, als je daar toch bent.
Jan, hadden we nog andere wensen? Bekleding stoelen/ bank is misschien ook wel interessant, en de bekleding van de deuren, maar veel werk denk ik.
Toch eens kijken wanneer we zelf tijd hebben om te gaan. Struinen over de sloop is leuk.
Die stoelen enz. moet je zelf doen, ik kan daar niet mee gaan slepen
Deurpanelen moet ik even kijken. Dat is niet veel werk om mee te nemen. Zo ver ik me kon herinneren was de sloop ook ?rg goedkoop, dus dat moet geen probleem zijn.
Zelf wil ik de temperatuursensor hebben en misschien de klokkenset.
edit: Vandaag kom ik er niet meer trouwens, andere keer weer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Overigens is de '2e' datum nu ook geregeld. Sinds 11:20 staat Streepje op m'n naam. (Tabitha mag eerst d'r rijbewijs halen )
- 16673-dummy
- Nieuw lid
huysmans;93990 schreef : Sinds 11:20 staat Streepje op m'n naam. (Tabitha mag eerst d'r rijbewijs halen )
Spelbreker! Ze is toch 18+ (hoop ik)?
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Ik heb met vakantie werk de rug leuning van de voor stoelen van de Daf / Volvo 66 in elkaar gezet na een week zette ik er 2 tot 3 in elkaar in 5 min [zonder bekleding dat werd door iemand anders gedaan]v0lv0freak;93942 schreef : Pap heeft in 1978 in de bekleding gewerkt, en de stoelen van 343's en 345's bekleed. Per stoel kreeg je toen ook 5 minuten!
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;94001 schreef : Spelbreker! Ze is toch 18+ (hoop ik)?
Jazeker, ze is zelfs maar 6 maanden jonger dan ik. Ze heeft al die tijd in AMsterdam gewoond en zag het nut er niet van in en rijbewijs te halen. (en op bijstandsniveau heb je daar ook het geld niet voor)
Zonder rijbewijs kan ze 'm niet op naam zetten, dus dan maar even zo. (dan hefet ze ook een goede reden om d'r rijbewijs snel te halen, als Streepje voor de deur staat )
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
huysmans;94019 schreef : ...Zonder rijbewijs kan ze 'm niet op naam zetten....
Kan wel, met een uitreksel van het een of ander
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
2 Fast 4 U;94017 schreef : Ik heb met vakantie werk de rug leuning van de voor stoelen van de Daf / Volvo 66 in elkaar gezet na een week zette ik er 2 tot 3 in elkaar in 5 min [zonder bekleding dat werd door iemand anders gedaan]
En pap deed dus de bekleding erover trekken, dat was blijkbaar iets meer werk, want het had 2 weken geduurd voordat hij het in 5 minuten haalde.
Overigens was dat ook maar tijdelijk werk, totdat hij in dienst moest, want andere bedrijven namen hem niet aan, omdat hij elke moment opgeroepen kon worden voor militaire dienst
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ik zag jullie nog weer terugkomen, maar we waren net de uitlaat aan het losmeppen.
Er was iets met de overloop ofzo?