Volvo 340 DL alias "Streepje"
- V300 register
- Verbannen
-
Eventueel nog andere typische RAI-special dingen die je nodig hebt?
Als ik er kom kan ik het meenemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Jan, hadden we nog andere wensen? Bekleding stoelen/ bank is misschien ook wel interessant, en de bekleding van de deuren, maar veel werk denk ik.
Toch eens kijken wanneer we zelf tijd hebben om te gaan. Struinen over de sloop is leuk.

- V300 register
- Verbannen
-
Als de panelen in het voetencompartiment en op de c stijlen er nog in zitten, liefst met speaker gaten, dan graag. (zonder gaten mag ook, gaan de slechtste onder het mes) Ik weet alleen niet of die nou een rai specifieke kleur hebben. Ik twijfel heel erg of die niet standaard donkergrijs zijn.
Als je foto's kan nemen en dan o.a. van de motorkap, dan graag. Streepje heeft deuken in de motorkap, als die gaaf is dan is die monteren een hele mooie optie.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
veel succes morgen & zondag!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;93890 schreef : de bekleding veel werk? man die deurpanelen heb je met amper 5 minuten los
Kooyman;93894 schreef : Het sloeg op de bekleding van de stoelen, de deurpanelen heb ik er daarna bij gezet.
AvdAkker;93896 schreef : eowh, das een ander verhaal ja:humor:
Pap heeft in 1978 in de bekleding gewerkt, en de stoelen van 343's en 345's bekleed. Per stoel kreeg je toen ook 5 minuten!

Proficiat! Vrijdag de 13de is helemaal geen ongeluksdag

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;93942 schreef : Proficiat! Vrijdag de 13de is helemaal geen ongeluksdag
Zeker weten wel, Cramer zal flink balen, weer zo'n zwaar vervuilende wagen die op de weg blijft en maar liefst 1.000 km gaat rijden dit jaar. :crock:
- V300 register
- Verbannen
-
Niks van aan trekken, doe ik ook niet. Alhoewel, de mijne schijnt een catalisator te hebben. Alleen staat 's morgens wel de straat blauw van de rook als ik hem start.huysmans;93972 schreef : Zeker weten wel, Cramer zal flink balen, weer zo'n zwaar vervuilende wagen die op de weg blijft en maar liefst 1.000 km gaat rijden dit jaar. :crock:
:groovy: