Laurens' Volvo-projecten
- Laurens Post
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Laurens Post
- Nieuw lid
Volvo 360, is weer thuis en heeft zijn oudere broers weer terug gezien. Heb voor haar een stuurhuis aangeschaft. Zij had nog niet geschaatst, dus heb 2 keer een stoep geraakt. Nu is velg lv ook beschadigd. Tevens is de 360 gevuld met een hele lading nieuwe onderdelen.
Volvo 343.
Aanwezig nieuwe delen: motorkap, front, bumperbalk voor, achterlichten, koplampglazen, knipperlichtglazen
Aanwezig gebruikte delen: 2de hands front met wissers, volvo-radio.
In bestelling en gaat komend weekend opgehaald worden: Linker en rechter voorscherm nieuw. 1 dag op marktplaats en ik had ze gekocht.
Gezocht en nog niet gevonden: Nieuwe of goede harde deuren.
Volvo 345
Begint steeds leger te worden. Zijn deuren zijn gereserveerd, voorschermen zijn gereserveerd als ik mijn eigen nieuwe heb. Dashboard is al verhuist naar een nieuwe eigenaar.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
elpee;84518 schreef : Gezocht en nog niet gevonden: Nieuwe of goede harde deuren.
Voor de Blue Special?
Ik heb hier nog twee deuren staan. Links is netjes, rechts is matig (laswerk raamrand bij spiegelvoet). Ze zijn wel helemaal kaal, dus ruiten en lijsten e.d. moet je er zelf in zetten.
- Laurens Post
- Nieuw lid
volvofiel;84546 schreef : Voor de Blue Special?
Ik heb hier nog twee deuren staan. Links is netjes, rechts is matig (laswerk raamrand bij spiegelvoet). Ze zijn wel helemaal kaal, dus ruiten en lijsten e.d. moet je er zelf in zetten.
Dan reserveer ik ze bij jou. ps de 345 deuren zijn ook kaal
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Laurens Post
- Nieuw lid
360: 2 lampjes op het dashboard werkte niet meer. Die van de asbak en die v an de schakelaar van de verlichting. Asbaklampje was zo gefixt. Lampje van de schakelaar zit ook wel een nieuwe in, maar de oude is afgebroken en de glas helft zit nog vast in de schakelaar. Tevens heeft de kachelweerstand ook de moed opgegeven, deze blaast alleen nog in stand 3, stand 1 en 2 werken niet meer.
343: Zijn nieuwe voorschermen zijn binnen van de verkoper nog gehoord dat er pal naar mij nog 2 hadden gereageerd, maar ik was de eerste. Ik krijg steeds meer zin om met die te gaan beginnen, ben al diverse topics over restauraties aan het doorlezen o.a. doeke, ronald hun projecten en ervaringen.
345: Begint steeds kaler te worden van voren en de kofferbak voller. Ga eerst van de week s'avonds spul uit zoeken. Zal van het weekend foto's gaan maken en hier posten.
Tevens komt er misschien nog een nieuwe sloper bij voor goedkoop.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Laurens Post
- Nieuw lid
volvofiel;85745 schreef : Heb je de voorschermpjes van de 345 er al af?
Nog niet de schermen zitten er nog op deze kunnen er pas af als de voordeuren los zijn. En voor de voordeuren wacht ik op een stuk speciaal gereedschap.
- V300 register
- Verbannen