show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Laurens' Volvo-projecten
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-08-2008 23:29 #722097
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
"vliegroest" ter hoogte van de ruiten (voornamelijk achter de spiegel) is ?ltijd van binnen uit...Ik heb met veel moeite nieuwe deuren kunnen vinden. Niet gemakkelijk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
08-08-2008 12:19 #722233
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Laurens' Volvo-projecten
Hmm. Ik lees allemaal verhalen over mijn 343, wordt hij verdeeld onder clubleden?
Zodra Erik terug is van zijn vakantie wil ik wel eens weten wie er allemaal blij is gemaakt.
Enne, die bumper ligt fijn bij mij, evenals de motorkap en twee neuzen en straks ook twee rotte voorschermen.
Maar mooi dat je Blue Special er staat! Niet die 345 slopen hoor!
Zodra Erik terug is van zijn vakantie wil ik wel eens weten wie er allemaal blij is gemaakt.
Enne, die bumper ligt fijn bij mij, evenals de motorkap en twee neuzen en straks ook twee rotte voorschermen.
Maar mooi dat je Blue Special er staat! Niet die 345 slopen hoor!
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-08-2008 19:01 #722427
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Blue Special staat er en dat is alles op dit moment. 16 augustus ga ik naar koningsbosch om de deuren en het voorachterfront op te halen. En de 345 wil ik voor eind augustus klaar hebben en dan verkopen. Als hij niet verkocht wordt, ga ik bruikbare delen omwisselen. BV radio, kappen etc
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
11-08-2008 20:50 #722520
door Laurens Post
345 is nu startmotorloos, deze wordt gereviseerd voor weinig en dan gaat hij terug erop.
Probleem van de startmotor, het asje schiet er soms niet in.
Probleem van de startmotor, het asje schiet er soms niet in.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-08-2008 11:02 #722545
door 16673-dummy
Ach ja, en dan moet je even roeren in de benzine met die mooie pook, niewaar?
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-08-2008 20:58 #722581
door Laurens Post
Jep een beetje roeren in de benzine en dan werkt hij wel weer.
Van mij lijstje gaat er nu af:
- pulsairklep vervangen (360)
- spuiten van het luchtfilterhuis met hittebestendige verf (345)
Op het lijstje is bijgekomen:
- andere pulsairklep wou niet mee werken, met als gevolg de buis waar hij op zit knikte ligt. Met als gevolg een gaatje in de buis. Moet nu de buis ook vervangen. Het gaatje is tijdelijk gedicht met gumgum. (360)
Van mij lijstje gaat er nu af:
- pulsairklep vervangen (360)
- spuiten van het luchtfilterhuis met hittebestendige verf (345)
Op het lijstje is bijgekomen:
- andere pulsairklep wou niet mee werken, met als gevolg de buis waar hij op zit knikte ligt. Met als gevolg een gaatje in de buis. Moet nu de buis ook vervangen. Het gaatje is tijdelijk gedicht met gumgum. (360)
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-08-2008 15:21 #726355
door Laurens Post
De 360 aan het voorbereiden voor de sleuteldag, nieuw asje gehaald bij de volvodealer. Asje kon hij eerst niet aankomen, maar toch via een collega nog een gevonden. Tevens het naafdopje ook meegenomen. Is de verkeerde maar anders ging hij in de prullenbak.
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-09-2008 17:27 #727216
door Laurens Post
De volvo 345 had afgelopen dinsdag zijn startmotor terug gekregen. Helemaal gereviseerd.
Vandaag wil ik met de volvo 345 even naar de lutte toe samen met de buurman. We rijden weg bij huis en komen bij de stoplichten bij afslag hengelo-noord, oldenzaalsestraat. Valt hij voor het stoplicht uit, en starten ho maar. Dus de auto het kruispunt over geduwd. Op het fietspad proberen of hij wou aanslaan. Auto in de twee en de ander drukken, koppeling omhoog en ja hij deed het. Wij dachten zo van zal wel aan de benzine liggen, had wat over van een crossauto +/- 25 liter. Dus bij het tankstation wat getankt en starten ho maar. Weer aanduwen en onze weg verder richting oldenzaal. Bij de stoplichten bij Frans op de bult floep weer uit. Weer drukken maar nu deed hij helemaal niks. Mijn vader opgebeld of ik buiten de gemeente Hengelo stond, dit ivm heb geen woonplaatsservice van de ANWB. ANWB gebeld die kijken en proberen. Die man komt tot de conclusie motor draait niet meer soepel rond vermoedelijk ligt er ergens een lager uit. Hij heeft ons afgesleept naar huis. Nou heb ik het volgende plan:
1. Auto wordt te koop aangeboden tot 31-10-2008 met motorschade voor 600 euro. Anders komen er alleen mensen die hem voor de onderdelen willen.
2. Na 31-10-2008 als hij niet weg is wordt hij gesloopt en gebruikt als donorauto voor de 343 blue special. Dit doet me pijn maar heb geen andere keus.
Vandaag wil ik met de volvo 345 even naar de lutte toe samen met de buurman. We rijden weg bij huis en komen bij de stoplichten bij afslag hengelo-noord, oldenzaalsestraat. Valt hij voor het stoplicht uit, en starten ho maar. Dus de auto het kruispunt over geduwd. Op het fietspad proberen of hij wou aanslaan. Auto in de twee en de ander drukken, koppeling omhoog en ja hij deed het. Wij dachten zo van zal wel aan de benzine liggen, had wat over van een crossauto +/- 25 liter. Dus bij het tankstation wat getankt en starten ho maar. Weer aanduwen en onze weg verder richting oldenzaal. Bij de stoplichten bij Frans op de bult floep weer uit. Weer drukken maar nu deed hij helemaal niks. Mijn vader opgebeld of ik buiten de gemeente Hengelo stond, dit ivm heb geen woonplaatsservice van de ANWB. ANWB gebeld die kijken en proberen. Die man komt tot de conclusie motor draait niet meer soepel rond vermoedelijk ligt er ergens een lager uit. Hij heeft ons afgesleept naar huis. Nou heb ik het volgende plan:
1. Auto wordt te koop aangeboden tot 31-10-2008 met motorschade voor 600 euro. Anders komen er alleen mensen die hem voor de onderdelen willen.
2. Na 31-10-2008 als hij niet weg is wordt hij gesloopt en gebruikt als donorauto voor de 343 blue special. Dit doet me pijn maar heb geen andere keus.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-09-2008 12:22 #727274
door 16673-dummy
Wat? H?? In de soep?
- Laurens Post
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-09-2008 20:16 #727310
door Laurens Post
Ja, ik baal er nog van dat de auto niet meer werkt, ondanks de leuke middag. Wat je allemaal niet ziet als je een uur moet wachten op de ANWB.
1. Volvo 340 gespot
2. Een oma die klaagt, tsja we stonden half op het fietspad, half in de berm
3. Een fietser die bijna tegen de auto aanfietst omdat ze zit te smsen
Vandaag druk bezig geweest met de astra slopen, die moet ruimte maken voor de 343, en waar de 343 staat kan de 345 staan
1. Volvo 340 gespot
2. Een oma die klaagt, tsja we stonden half op het fietspad, half in de berm
3. Een fietser die bijna tegen de auto aanfietst omdat ze zit te smsen
Vandaag druk bezig geweest met de astra slopen, die moet ruimte maken voor de 343, en waar de 343 staat kan de 345 staan
Moderators: Mark Smeets