Laurens' Volvo-projecten
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Remvoering en wielrem cilindertjes achter, nieuwe achterdemper, remslangen, hoofdremcilinder (nieuw), accu, olie+oliefilter, laswerk. Alles bijelkaar gerekend had ik hier in nederland een rijdend exemplaar met apk kunnen kopen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
net als toen met de distributieketting van die 343 katwijk, geloof ik niet dat er nu ineens een lager uit ligt, dat moet je zowieso tussen de paar x dat hij uitgevallen is gehoord hebben. als een soort van ratelend/klapperend geluid. waarschijnlijk nog met een heftige trilling oid ook.
wat het bijvoorbeeld kan zijn:
- starterkrans naar de klotuh (tanden verdwenen)
- brandstofpomp defect
- brandstofleidingen verstopt
- carburateursproeiers verstopt
- ontstekingsproblemen
of zoals bij de 343 katwijk, een losse stekker in de zekeringenkast!
hoewel de mannen van de anwb een behoorlijke kennis qua motorvoertuigen hebben, vind ik het niet altijd een prettig idee om je meteen 100% bij de conclusie van een dergelijk persoon aan te sluiten
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid
Op zich een sleutelproject geen probleem mee. Maar heb maar 2 plekken in mijn box. waarvan er 1 voor de blue special is. En dat project wil ik mee beginnen dat kriebelt. En de 345 kan er wel bij naast maar dan voor hooguit 2 a 3 maanden. Ben al op zoek naar een auto om volgend mee op vakantie te gaan naar turkije en daarna te gebruiken voor de cross. En de kans zit erin dat de 345 al eerder in de garagebox terecht kan, met de astra zit het wel mee met slopen. Alleen opel doet moeilijk om informatie te geven.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik zou hier geen probleem mee hebben als de harde delen naar een andere bijzondere of goed onderhouden auto gaan...Lucluc;67772 schreef : Een 345 zou eigenlijk alleen maar voor sloop in aanmerking mogen komen als de carrosserie te slecht is.
Ik ben het ermee eens dat slopen een laatste redmiddel is. Het kan altijd beter gebeuren door een clublid die zelf goede onderdelen kan gebruiken of andere leden voor een mooi prijsje aan onderdelen kan helpen dan dat het door een autodemontagebedrijf gedaan wordt.
Dat komt er meestal op neer dat ze de accu er uit halen en de rest zo snel mogelijk platdrukken...
Je kunt ze niet allemaal redden hoor... (whoaaaa, als d?t eens kon! )
- V300 register
- Verbannen
Volgens mij mag het allebei, alleen klinkt dit veel beter.Dutchie;68017 schreef : Even de topictitel aangepast, in goed Nederlands
- Laurens Post
- Nieuw lid