Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;248499 schreef :
Hopelijk hebben jullie er meer lol dan last van....
:V300:......:crazy1:
Heel veel lol Wouter. De details van de details, ik vind het leuk om te zien hoe grondig je er mee bezig bent.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Voor zijn verjaardag (de 340 is in mei 1988 geassembleerd) krijgt hij een nieuwe krukaskering en een gereviseerde koppelingsset waarbij ik hopelijk geen details over het hoofd zie.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ter herinnering (hallo Wouter, dat had je pas gisteren geschreven...ja maar...

Wouter76;248481 schreef : Verder moet natuurlijk op enig punt dat lagertje er even uitgeperst worden,daarover zeer hoogstwaarschijnlijk morgen meer.
De witte jas met de mouwtjes op de rug kan weer uit, de poorten van de instelling gaan open, en u kunt vanaf heden weer gerust verder uw levenspad oplopen.
Het 'duveltje' komt uit het doosje:
Wat een spanningsopbouw hé, en niets is dan zo lekker om deze post te lezen waardoor je een heerlijk climax bereikt, kun je nu weer lekker ontspannen en enigszins loom verder lezen.
Bovenstaand gereedschap wil ik dus gaan onder andere gaan gebruiken om het toplagertje uit het vliegwiel te persen.
Is het van topkwaliteit?
Nee dat denk ik niet, werkt het waarschijnlijk prima voor incidenteel gebruik?
Ja dat denk ik wel, al zal ik het eerste gebruik natuurlijk nog moeten afwachten, kom ik op terug.
Zoals je kunt zien komt dit lagerperssetje uit de schappen van Vida XL, ik heb met opzet de details op de foto gezet zodat je zo'n set zelf kunt opzoeken mocht je er interesse in hebben.
Verder kreeg ik vandaag per brief (ik vind die nostalgie zo verslavend fijn) een aantal boutjes, ditmaal uit het magazijn van Dafhobby.
Het betreft de op de vorige pagina in talrijke mate genoemde drukgroep op het vliegwiel bevestigingsboutjes alwaar ik met zoveel vraagtekens boven mijn hoofd rondliep (gelukkig stort ik me wat dat betreft meestal maar op één gedetailleerde uitdaging tegelijk.)
de maten dus, komen ze [insert tromgeroffel here]
M7x16 , inbuskop 6, hardheid 8.8.
Tot zover brandpu...hooo wacht ff, de foto's!
Ah ja natuurlijk:
@Anjo, bijna goed dus, maar geen sigaar, ben jij even blij dat je niet rookt.
En nu ik toch jouw aandacht even heb; gefeliciteerd met jouw verjaardag!
Je wilt niet weten wat een blij hoofd ik nu weer heb zeg, ik vermoed steeds vaker dat als mijn 340 komt te overlijden hij me meetrekt het autograf in...
Ok, ok, zo erg is het nu ook weer niet, het meisje wie ik sinds oktober jongstleden mijn vrouw mag noemen staat me natuurlijk mijlenver nader aan het hart.
Een vrouw om van te houden en een auto om te vertroetelen, zoiets ongeveer zeg maar.
Later.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Wouter76;248499 schreef : Dank Alex!
Maar ehhhhhh, anders begin je even met lezen vanaf de eerste pagina....
Er is ooit uit serieus wetenschappelijk onderzoek gebleken dat ik een afwijking heb die er onder andere toe leidt dat ik me helemaal kan verliezen in de details van de details.
Hopelijk hebben jullie er meer lol dan last van....
:V300:......:crazy1:
Ik ben een beetje jaloers op je perfectionisme... :worship:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
thx Wouter! en gelukkig wel bíjna goed, kan niet alles onthouden :yummie:Wouter76;248513 schreef : @Anjo, bijna goed dus, maar geen sigaar, ben jij even blij dat je niet rookt.
En nu ik toch jouw aandacht even heb; gefeliciteerd met jouw verjaardag!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
leonsteyns;248523 schreef : Jullie hebben goed gezelschap: www.trouw.nl/samenleving/perfectionisme-...-generatie~a7154a76/
"Millennials zijn perfectionischer dan vorige generaties, blijkt uit onderzoek. Dat kan voor psychische ellende zorgen."
Alleen die kop kan al voor psychische ellende zorgen, de schrijver ervan steekt subtiel de draak met het perfektionischimisme...