Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
M7...als dat inderdaad zo is zou het een hoop verklaren...
Bedankt voor jouw bijdrage Wim.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dus ik pak heel even de megafoon op steroïden; is er iemand onder ons die kan vertellen welke maatvoering (dikte en lengte) de inbus boutjes in een cvt vliegwiel hebben?
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
AvdAkker;200022 schreef : M7 draad, klasse 8.8
ik heb nog wel wat losse liggen, die ga ik ook even in de telefoon noteren
Dat beantwoordt wel redelijk mijn vraag, nu de exacte lengte nog...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Deze is inmiddels ontroest en van een laagje loodmenie vermengt met owatrol voorzien.
De ontroestingsronde;
Ik houd er wel van als producten doen wat ze beloven:
Badje met redelijk pittig 'badzout' :
Paar uurtjes laten sudderen, daarna goed afspoelen,et voila :
De roest die je hierboven nog ziet is wat er direct na het afspoelen al ontstaat omdat het materiaal dan enorm schraal is, dat laat zich heel makkelijk weer verwijderen met een stukje schuurpapier wat toch al nodig was voor de volgende ronde.
Mooi glad is niet lelijk:
Geen spoortje roest meer te bekennen:
Ow ja, en van tevoren natuurlijk megagoed ontvet met wat keukenpapier en thinner, na het schuren wederom totdat er haast geen residu meer aan het papier zat en ik high van de damp.
Natuurlijk even het gedeelte waar de koppeling straks zijn aangrijpende verhalen de ronde zal doen afgeplakt:
Daarna lekker kliederen met verf, voor de ruimtes in/tussen het renixrad heb ik gebruik gemaakt van een passende maat penseel, dat lukte zo redelijk:
Goed laten uitdrogen en dan is het wachten op de primer en de hittebestendige staalkleurige verf, dat voor later.
Verder moet natuurlijk op enig punt dat lagertje er even uitgeperst worden, gelukkig hoef ik daar geen 9 maanden op te wachten, maar....daarover zeer hoogstwaarschijnlijk morgen meer....spanneeeeend, man die zenuwen, ze gieren door m'n strot, ik moet het gewoon nu al weten voor ik in een wit stuk stof met mouwtjes aan de achterkant wordt afgevoerd, het dienstdoende personeel me ondertussen zachtjes influisterend: "het komt echt allemaal goed hoor"..... vertel Wouter, vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nope.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar je steekt wel veel moeite in een vliegwiel, dit zie je met een beetje pech(of geluk) maar 1x per jaar weer terug.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Maar ehhhhhh, anders begin je even met lezen vanaf de eerste pagina....

Er is ooit uit serieus wetenschappelijk onderzoek gebleken dat ik een afwijking heb die er onder andere toe leidt dat ik me helemaal kan verliezen in de details van de details.
Hopelijk hebben jullie er meer lol dan last van....
:V300:......:crazy1: