Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
- Premium lid
? 500,- + 2 jaar rente + inflatie + opslagkosten + onkostenvergoeding = ?.......:crazy2:....:wtf2:........:cry3:....:cry2:....
Ik heb gisteren nog eens gekeken op Ebay en gezocht op "Volvo 340" , volgens mij krijg ik dan tussen alle andere onderdelen de velgen te zien die jij bedoeld ( stonden volgens mij verder geen andere velgen meer tussen )
Ben wel benieuwd wat je als maximum bedrag hebt geboden ( of is het nu juist de bedoeling dat niemand dat weet? )
Gr; Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
:humor:..ik vraag niet zo'n hoge rente.,en trouwens de opslagkosten zijn gratis..net als mijn opslagruimte voor mijn volvo 340 (gle millionaire)/360 spullen..ik ben nog steeds de hoogste bieder trouwens voor die velgen..:woei:Wouter76;68024 schreef : :no_comment:....................................
? 500,- + 2 jaar rente + inflatie + opslagkosten + onkostenvergoeding = ?.......:crazy2:....:wtf2:........:cry3:....:cry2:....
Ik heb gisteren nog eens gekeken op Ebay en gezocht op "Volvo 340" , volgens mij krijg ik dan tussen alle andere onderdelen de velgen te zien die jij bedoeld ( stonden volgens mij verder geen andere velgen meer tussen )
Ben wel benieuwd wat je als maximum bedrag hebt geboden ( of is het nu juist de bedoeling dat niemand dat weet? )
Gr; Wouter
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ik wacht het rustig af, als blijkt dat je gewonnen hebt ga ik er nog eens goed over nadenken. ( als de prijs redelijk is en de velgen in goede staat zijn vind ik het wel serieus het overwegen waard om ze op een later tijdstip over te nemen )
Gr; Wouter.
- J. Ruiter
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Kun je mij misschien even de link van Ebay per PM sturen?, ik zou graag zeker willen weten of het degene zijn waarvan ik denk dat het ze zijn, alvast bedankt.
Gr; Wouter
- Wouter Borsje
- Premium lid
Auto wassen, "koektrommel" eraf gehaald en de schroeven van de carburateur iets aangedraaid tot ze weer goed "strak" zaten, alleen even vergeten dat er onder de pakking ook nog twee schroeven zitten.......:hmmz2:
Nog maar een keertje over doen dan, er moet toch nog een nieuw stuk voorverwarmingsslang aan het luchtfilter.
Meteen ook even het brandstoffilter schoongemaakt en het deksel van de "koektrommel" met commandant schoongemaakt en in de was gezet.
Verder het gekochte klokje en verlengde middenconsole gemonteerd:
Draaiknopje is voor het regelen van het subwoofer volume :groovy:
En ook heb ik een extra massa kabel getrokken vanaf het centrale audio massapunt (wat ik met het installeren van de radio/sub/versterker gemonteerd heb) naar de radio.
Ik gebruik de originele massa van de radio connector nu dus niet meer vanwege een vermoedelijke aardlus (zoem van de dynamo over het signaal )
Volgende week zaterdag op naar garage Mastenbroek in Ermelo!
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ik heb vorige week een pakketje ontvangen van een oud forum gebruiker thomas_d met wat goodies voor mijn wagen, en er zat ook een doos los spul bij waaronder een intervalrelais! ik heb helaas ff geen foto, ben het kabeltje voor m'n telefoon naar de pc kwijt:D, ik neem hem wel mee naar de sleuteldag anders;)
- Wouter Borsje
- Premium lid
Aardig van je dat je het relais mee wilt nemen Anjo, even een ander relais aan hangen om te kijken of het dan wel werkt is immers zo gepiept.
Gr; Wouter.
- J. Ruiter
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Leuk dat je het internet in de gaten blijft houden, doe ik in de tussentijd ook behalve dan op Ebay omdat ik daar de ballen verstand niet van heb maar wie weet verdiep ik me hier nog wel eens in.
Gr; Wouter.