show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Weer een 340 op de parkeerplaats!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10-09-2008 20:11 #727594 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
:no_comment:....................................

? 500,- + 2 jaar rente + inflatie + opslagkosten + onkostenvergoeding = ?.......:crazy2:....:wtf2:....:(....:cry3:....:cry2:....:cry:

Ik heb gisteren nog eens gekeken op Ebay en gezocht op "Volvo 340" , volgens mij krijg ik dan tussen alle andere onderdelen de velgen te zien die jij bedoeld ( stonden volgens mij verder geen andere velgen meer tussen )

Ben wel benieuwd wat je als maximum bedrag hebt geboden ( of is het nu juist de bedoeling dat niemand dat weet? )

Gr; Wouter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2008 21:45 #727617 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

Wouter76;68024 schreef : :no_comment:....................................

? 500,- + 2 jaar rente + inflatie + opslagkosten + onkostenvergoeding = ?.......:crazy2:....:wtf2:....:(....:cry3:....:cry2:....:cry:

Ik heb gisteren nog eens gekeken op Ebay en gezocht op "Volvo 340" , volgens mij krijg ik dan tussen alle andere onderdelen de velgen te zien die jij bedoeld ( stonden volgens mij verder geen andere velgen meer tussen )

Ben wel benieuwd wat je als maximum bedrag hebt geboden ( of is het nu juist de bedoeling dat niemand dat weet? )

Gr; Wouter

:humor:..ik vraag niet zo'n hoge rente.,en trouwens de opslagkosten zijn gratis..net als mijn opslagruimte voor mijn volvo 340 (gle millionaire)/360 spullen..ik ben nog steeds de hoogste bieder trouwens voor die velgen..:woei:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10-09-2008 22:17 #727629 door Wouter Borsje
Ben benieuwd.........had ik nu goed begrepen dat de sluitingsdatum zondag 14 september is?

Ik wacht het rustig af, als blijkt dat je gewonnen hebt ga ik er nog eens goed over nadenken. ( als de prijs redelijk is en de velgen in goede staat zijn vind ik het wel serieus het overwegen waard om ze op een later tijdstip over te nemen )

Gr; Wouter.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2008 22:52 #727639 door J. Ruiter
als ik jou er mee kan helpen,dan doe ik dat graag.,zo'n mooie 340 en dan geen mooie lm er onder..net nog even op ebay gecheckt,ben nog steeds de hoogste bieder,lijkt dat ik wel als winnaar uit de bus kom..de prijs komen we wel over uit,het zijn geen spliksplinternieuwe..wel een must onder je 340,maakt je auto stukken sportiever qua uiterlijk

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10-09-2008 23:06 #727645 door Wouter Borsje
Ja dat het een stuk sportiever en mooier staat ben ik het helemaal mee eens, zat me net te bedenken dat ik tot nu toe nog onder geen enkele auto lichtmetaal heb gehad.

Kun je mij misschien even de link van Ebay per PM sturen?, ik zou graag zeker willen weten of het degene zijn waarvan ik denk dat het ze zijn, alvast bedankt.

Gr; Wouter

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
14-09-2008 15:57 #727962 door Wouter Borsje
Gisteren weer even lekker bezig geweest:

Auto wassen, "koektrommel" eraf gehaald en de schroeven van de carburateur iets aangedraaid tot ze weer goed "strak" zaten, alleen even vergeten dat er onder de pakking ook nog twee schroeven zitten.......:hmmz2:
Nog maar een keertje over doen dan, er moet toch nog een nieuw stuk voorverwarmingsslang aan het luchtfilter.

Meteen ook even het brandstoffilter schoongemaakt en het deksel van de "koektrommel" met commandant schoongemaakt en in de was gezet.

Verder het gekochte klokje en verlengde middenconsole gemonteerd:

Draaiknopje is voor het regelen van het subwoofer volume :groovy:

En ook heb ik een extra massa kabel getrokken vanaf het centrale audio massapunt (wat ik met het installeren van de radio/sub/versterker gemonteerd heb) naar de radio.

Ik gebruik de originele massa van de radio connector nu dus niet meer vanwege een vermoedelijke aardlus (zoem van de dynamo over het signaal )

Volgende week zaterdag op naar garage Mastenbroek in Ermelo!

Gr; Wouter.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2008 16:01 #727963 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
wouter is het al gelukt met de ruitenwisserinterval?

ik heb vorige week een pakketje ontvangen van een oud forum gebruiker thomas_d met wat goodies voor mijn wagen, en er zat ook een doos los spul bij waaronder een intervalrelais! ik heb helaas ff geen foto, ben het kabeltje voor m'n telefoon naar de pc kwijt:D, ik neem hem wel mee naar de sleuteldag anders;)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
14-09-2008 16:14 #727966 door Wouter Borsje
Ja de interval op de ruitenwissers is ook nog een uitdaging waar verder naar gekeken gaat worden, had het even laten rusten omdat ik eigenlijk niet meer goed weet waar te zoeken ( soms kan even afstand nemen en de hoofdbrekens de kans geven te herstellen goed werken...:crazy1:)

Aardig van je dat je het relais mee wilt nemen Anjo, even een ander relais aan hangen om te kijken of het dan wel werkt is immers zo gepiept.

Gr; Wouter.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-09-2008 23:14 #727998 door J. Ruiter
shit...ik ben overboden..helaas wouter,ik zal voor je blijven snuffelen op internet

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
15-09-2008 20:10 #728092 door Wouter Borsje
Dat is jammer maar er komen vast nog meer kansen om aan een setje mooie originele 340/360 velgen te komen, bedankt voor het bieden iig.

Leuk dat je het internet in de gaten blijft houden, doe ik in de tussentijd ook behalve dan op Ebay omdat ik daar de ballen verstand niet van heb maar wie weet verdiep ik me hier nog wel eens in.

Gr; Wouter.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC