Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Eerst even met wat huis tuin en keuken schoonmaakmiddelen in de weer geweest en een spons+tandenborstel:
Voor:
Tijdens:
Na:
Aan de achterzijde is de velg nog steeds vooral bruin/zwart en ook tussen de "tanden" blijft nog een hoop smerigheid zitten, hopelijk weet de velgenreiniger hier wel raad mee al denk ik dat het ook dan nog behoorlijk lastig zal worden alles weer schoon te krijgen.
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
overigens zie je dit gedeelte van de velg alleen als de wagen op de brug staat. dus hoe boeiend het is om dit spic en span te hebben?
- Wouter Borsje
- Premium lid
Enne tja voor wat betreft het aanzicht aan de binnenkant van de velg, hou het maar op: "tik v/d molen gehad"...........:crazy1:
Meguiars, ehm ja ff geen geld voor en zou hier in Deventer ook niet weten waar dat te koop is, word een retourtje Halfords waar de velgenreiniger nu in de aanbieding is
Gr; Wouter
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
vanuit de cockpit van de verassingsvario gespot: klokkenwinkel eruit, het bovenste relais aan de stuurkolom is alst goed is van de ruitenwisser, en bijbehorende interval, zit ook dat kleine pootje in, op een oranje draadje;)
en dat oosterse (chinees/japans?) bier klinkt wel lekker, neem gerust maar mee:D
- Wouter Borsje
- Premium lid
Morgen de auto wassen en in de was zetten ( kan zo natuurlijk niet aankomen met al die zwarte vegen op de voorschermen.... ),en dan zal ik er nog eens een blik op werpen.....eehh ik bedoel mijn aandacht aan schenken en dan op mijn achterhoofd krabben....:crazy2:
Als nu blijkt dat er nog een extra connector op de stuurkolomschakelaar zit dan kan ik vanaf daar een draad trekken naar de kleine connector op het relais, en wie weet werkt het dan!
Gr; Wouter.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Het is een hels karwei om die aangekoekte zooi van de achterkant van de velgen te halen. Je moet het er echt afschuren (met schuurmachine!). Ik heb 't probleem ook bij m'n GT-velgen.
Het mooiste resultaat krijg je natuurlijk als je de velgen laat stralen en coaten, maar dat kost een lieve duit. Zelf met de boormachine met schuurschijf gaat ook goed. Daarna zelf ontvetten, primen en spuiten.
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Zoveel duurder is dat echt niet hoor... Wel veel beter!Wouter76;69830 schreef : Meguiars, ehm ja ff geen geld voor en zou hier in Deventer ook niet weten waar dat te koop is, word een retourtje Halfords waar de velgenreiniger nu in de aanbieding is
Online bestellen = volgende dag in huis!
PM stefan even voor het adresje waar hij het altijd bestelt.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ik heb ook al uitgevonden waar ik het op internet kan kopen en ga dan alles waarvan ik denk het nodig te hebben volgend voorjaar bestellen, ook een excentrische schuurmachine staat dan op de verlanglijst.
Als zoals nu het geval lijkt te zijn blijkt dat de lak van de velgen aardig ver heen is ga ik er ook niet al te veel meer aan doen, van de winter deze velgen mooi renoveren ( schuren/verfen etc )
Gr; Wouter.