Weer een 340 op de parkeerplaats!
- J. Ruiter
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Wouter, als je auto afgekeurd wordt mag je hem gewoon nog mee naar huis nemen om de afkeurpunten te repareren. Daar heb je dan 2 weken (10 werkdagen) de tijd voor.
Vantevoren zelf even alles nalopen geeft je natuurlijk meer tijd om de punten die je zelf vind te repareren.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- J. Ruiter
- Verbannen
dan bewaar ik ze voor hem,zo'n mooie auto met deze velgen....,zal heus wel overboden worden op ebay...Bodejodel;67902 schreef : Hij moest toch nog even sparen? Straks zit jij met die velgen...
Wouter, als je auto afgekeurd wordt mag je hem gewoon nog mee naar huis nemen om de afkeurpunten te repareren. Daar heb je dan 2 weken (10 werkdagen) de tijd voor.
Vantevoren zelf even alles nalopen geeft je natuurlijk meer tijd om de punten die je zelf vind te repareren.
- Wouter Borsje
- Premium lid
@Joost, ga ik hem morgen eens rustig doorlezen (heb toch vrij deze week), nogmaals bedankt!
@Jeroen de Ruiter; nou dat is dan fraai zeg, ik heb de velgen nog niet eens gezien......
Ja joh, word toch overboden......"eenmaal andermaal, verkocht aan de man die ? 500,- bood".........:wtf::eek:
Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar die velgen, wil je de link waar ze op ebay staan hier neerzetten?
Aardig van je dat je de velgen dan voor me wilt bewaren, kom ik ze in 2010 ophalen, ok?
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Gewoon ergens via-via een nier op de kop tikken en verkopen. Die dingen schijnen zo 10.000 euro op te leveren! Genoeg voor 100 setjes GLT velgen!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Maar idd een donor nier is erg kostbaar, en dan moet je als pat?ent nog maar afwachten of hij ondanks de "match" niet afgestoten word wat zich soms pas na een tijd openbaart..........
Als je tijdens je werk dagelijks (indirect) met nier pat?enten in contact komt besef je dat je gezondheid zelfs de grootste rijkdom ruim overtreft......
(zo voel ik het althans)
Gr; Wouter
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Wouter76;67999 schreef : Leuk dat je mijn verhaal over de dialyse techniek nog herinnerd Jeroen, dat is alleen al weer een tijdje geleden, ik doe nu wat anders.
Werk je voor het uitzendbureau?:humor:
- Wouter Borsje
- Premium lid
Als dialysetechnicus was ik in vaste dienst.
Maarre zullen we weer "on-topic" gaan?
Gr; Wouter
- J. Ruiter
- Verbannen
:humor:..dan komt er wel rente bij..:lol:@Jeroen de Ruiter; nou dat is dan fraai zeg, ik heb de velgen nog niet eens gezien......
Ja joh, word toch overboden......"eenmaal andermaal, verkocht aan de man die ? 500,- bood".........:wtf::eek:
Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar die velgen, wil je de link waar ze op ebay staan hier neerzetten?
Aardig van je dat je de velgen dan voor me wilt bewaren, kom ik ze in 2010 ophalen, ok?
Gr; Wouter.