show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Weer een 340 op de parkeerplaats!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2008 22:22 #727246 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
wouter pas wel op met het lampje van het klokje max 1,2 watt anders smelten de tandwielen van het klokje aan elkaar en dan doet ie het niet meer.
Heb er zelf een fietslamje met voorschakelweerstand in gezet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2008 23:16 #727249 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
moer tegen de bout aan lassen, krijgt die kicker nooit meer losgetrild;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2008 23:20 #727250 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

Wouter76;67663 schreef : zelftappende parker met wat vaseline ofzo er tegen aan ivm roesten.

liever tectyl en ook van onderaf spuiten (als je daar bij komt, bijv met een hulpslangetje van de tectylbus) vaseline kan weglopen als het warmer word, en ik denk dat er tijdens het rijden toch wel enige warmte aanwezig is in de tunnel (ivm de uitlaat die eronder hangt)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
07-09-2008 00:51 #727255 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

cryowim;67664 schreef : wouter pas wel op met het lampje van het klokje max 1,2 watt anders smelten de tandwielen van het klokje aan elkaar en dan doet ie het niet meer.
Heb er zelf een fietslamje met voorschakelweerstand in gezet

Dank je voor de tip Wim, ik heb ??n van de lampjes uit het instrumentenpaneel gebruikt ( waarschuwingslampje )
Deze is als ik het goed heb ook 1,2 W en heb deze vanmiddag erin gemonteerd ( stukje ls snoer aan het lamphoudertje gesoldeerd en de min aansluiting op die van het klokje zelf )

liever tectyl en ook van onderaf spuiten (als je daar bij komt, bijv met een hulpslangetje van de tectylbus) vaseline kan weglopen als het warmer word, en ik denk dat er tijdens het rijden toch wel enige warmte aanwezig is in de tunnel (ivm de uitlaat die eronder hangt)

Ah ok Anjo, tectyl bus staat hier nog in de verpakking om de dorpels mee te vullen, gebruik ik er gewoon wat van om de schroef(plek mee in te spuiten)

Ja alles vastlassen kan natuurlijk ook, weet je zeker dat het blijft zitten maar ook wel erg definitief.....:D

Gr; Wouter.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2008 23:46 #727343 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
wouter,als je nou die velgen zoekt die onder mijn glt zitten,moet je eens op ebay kijken,een set van 4...

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-09-2008 00:48 #727349 door Wouter Borsje
Bedankt voor de tip Jeroen :y:, komt er alleen dit jaar niet meer van denk ik.( heb trouwens ook geen idee hoe Ebay werkt......:woops: )

Straks eerst wat onderhoud uitvoeren op de sleuteldag en in de tussentijd geld opzij leggen voor 4 nieuwe banden en de A.P.K ( begin oktober )

Ik hou het monteren van lichtmetalen velgen zeker open als optie want het staat toch wel erg mooi, zeker de "open GLT velgen" waar nu een topic over is.

Gr; Wouter.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-09-2008 17:40 #727388 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
zo'n mooie witte 340 3 deurs verdient gewoon mooie velgen,ebay is echt heel simpel,zal ik voor je bieden dan?

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-09-2008 22:32 #727419 door Wouter Borsje

volvo freak;67810 schreef : zo'n mooie witte 340 3 deurs verdient gewoon mooie velgen,ebay is echt heel simpel,zal ik voor je bieden dan?

Hahaha, nog even en dan heb je ze al voor me gekocht joh......:yummie:

Misschien kun je me even een PB sturen met wat uitleg hoe Ebay werkt, ik heb gisteren daar nog wel naar de velgen gezocht overigens maar ze niet kunnen vinden.

En daarbij komt nog dat hoe graag ik het ook zou willen de financ?en het op dit moment niet toelaten, eerst sparen voor 4 nieuwe banden.

Wel erg leuk dat je zo enthousiast bent Jeroen, dat ben ik ook en zeker over de al genoemde "open GLT-velgen"...........(zucht, waar blijft dat schip met geld nu toch......ik sta al zo'n lange tijd in de haven met dit bord omhoog..........) :340:

Gr; Wouter.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2008 15:47 #727447 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Wouter, je kunt ook zelf je auto controleren op de APK-keurpunten.
Ik heb wel een handige en uitgebreide lijst voor je (kan ik je wel mailen als je wilt).

Stel dat je dingen tegenkomt, dan kun je ze zelf repareren en dat scheelt geld.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-09-2008 16:16 #727450 door Wouter Borsje
Dank je wel Joost, dat is een goede tip en ik zou die lijst met APK punten graag via een PB van je willen ontvangen!

Dat zou inderdaad best wat geld kunnen schelen als sommige dingen die zelf te verhelpen zijn.

Blijft toch leuk om te merken dat iedereen elkaar binnen de club met raad en daad terzijde staat......:y:

Gr; Wouter.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC