360 met 200+ pk B23ET - was: motorolie?
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Lijkt me zonde om zo'n blok de soep in te laten lopen door niet eerst even het huiswerk gedaan te hebben.
@Jeroen
Je bedoeld denk ik Jelmar ?
Alleen die kan denk ik ook weinig als je niet weet wat voor een spullen je hebt
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
daNpy;174578 schreef : So much voor "racemotor" :+
Mjah eigenlijk ben ik gewoon niks gewend. :halo:
Bodejodel;174579 schreef : Dat klonkt eigenlijk juist positief. Het is dus gewoon een onverwoestbare B23 ET met nog sterkere drijfstangen (zijn die niet altijd al gesmeed?) die aan een dikke stage 0-beurt toe is en een computerupdate...
Van wat ik op wikipedia lees waren ze inderdaad al af fabriek gesmeed. Wim heeft alleen een nieuw setje laten smeden omdat de originele kapot waren gelopen door het een of ander.
Wat verstaat men onder een dikke 0-beurt en een computerupdate, en waar doe ik dat?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
gewoon goede verse olie, filters bougies, bougiekabels, verdelerkap, rotor en dan ben je er qua onderdelen onderhand wel. verder alle basisafstellingen en onderdelen controleren/afstellen, verder is het wel van belang om te weten op wat voor management het spulletje draait. K-jetronic, een ander fabrieks-management of stand-alone. dat laatste zal waarschijnlijk niet het geval zijn; anders had je er bij aanschaf al het een en ander over te horen / mee gekregen. maar natuurlijk wel van belang of je via de software uit kan lezen of er wat verkeerd is.
hij moet met deze setup zowieso gewoon normaal te starten zijn; zonder hem met het gaspedaal aan de praat te houden.