360 met 200+ pk B23ET - was: motorolie?
- V300 register
- Verbannen
Is je carterventilatie in orde?
Als ik het goed heb onthouden zit er een T25 op, de capaciteit van de standaard injectoren is hoogstwaarschijnlijk groter dan wat die turbo leveren kan. Is eigenlijk wat aan de kleine kant voor een 2.3L redblock.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Zoveel kost een setje niet, en met de benzineprijs van nu heb je 'm er al snel weer uit!
- V300 register
- Verbannen
Dutchie;176368 schreef : Hey Christian, ff offtopic, maar die bronzen 340 van je, die kan ook wel een EMVK-revisiesetje gebruiken. Hoorde je net van de kazerne afrijden met 'een beetje teveel' toeren :crazy1:
Zoveel kost een setje niet, en met de benzineprijs van nu heb je 'm er al snel weer uit!
Ik hoorde Freddy er ook al over. Schijnt inmiddels verholpen te zijn met het vervangen van een dingesjeweetwel. Iets met vacu?mslangen en een printplaatje eraan. Het is natuurlijk ook mogelijk dat mijn rechtervoet te zwaar is.
- V300 register
- Verbannen
Nomen Nescio;177075 schreef : Ik hoorde Freddy er ook al over. Schijnt inmiddels verholpen te zijn met het vervangen van een dingesjeweetwel. Iets met vacu?mslangen en een printplaatje eraan. Het is natuurlijk ook mogelijk dat mijn rechtervoet te zwaar is.
Over dat laatste durf ik niks te zeggen, maar ik weet in ieder geval zeker dat ie niet goed opschakelt Wil je er overigens wel een keer mee helpen als je wilt, het is een klusje van niks. Moet je wel ff bij Robbert-Jan Veraa zo'n revisiekitje regelen.
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
sooo. wat wordt ik hier sjacherijnig van. :no_comment:Dutchie;175482 schreef : [youtube]1-Qa3k8WDM8[/youtube]
Mishandeld indeed! Waar is dat nou weer goed voor :hmmz:
v70 R's zijn prachtwagens, en hier was goed geld (en liefde notebene) in gestoken.. en zelfs al was 'ie afgeschreven, wat een totale ***
- V300 register
- Verbannen
Als dat echt het geval is, lijkt me dat hij daarmee mag doen wat hij zelf wel.........
- V300 register
- Verbannen
blijkbaar bedoeld als destructieve test, die niet lukt omdat er niks kapot gaat :+
- V300 register
- Verbannen