Het grote CarAudio topic
- V300 register
- Verbannen
setsunakaede;121094 schreef : Hoe bevallen die MacAudio speakers? Ik zit er aan te denken om van dat spul te kopen voor zolang mijn auto nog niet gerestaureerd + gealarmeerd is.
Waarom zou iemand je speakers willen stelen? Een radio trek je er zo uit, maar speakers is niet even snel een ruitje intikken. Ik heb geen alarm op mn ootoo, ik zou eerder zo'n fake knipperlichtje nemen.
Van de week komen eindelijk m'n laatste kabelbenodigdheden binnen :groovy:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
setsunakaede;121094 schreef : Mag ik je een tipje geven?
Frisbee die Lenco zsm de deur uit
Daarom gaat hij er niet uit. Geen prioriteit. Hij doet het nog, dus hij blijft zitten. Alle ingebouwde spullen had ik nog liggen van mijn eerdere auto's en eerdere aankopen. Ik wilde alleen een acceptabel volume en een acceptabele audiokwaliteit, en dat heb ik nu.setsunakaede;121126 schreef : Iets met prioriteiten
Het zijn volgens mij vrij oude en zo laag bij de voeten hoor je er niet veel meer van als die grote jongen achterin zijn werk doet. Ik heb zelfs nog 2 tweeters op het dashboard geplaatst om van vooren ook nog wat te horen. Bovendien stuurt die Lenco ze ook knap waardeloos aan denk ik.setsunakaede;121094 schreef : Hoe bevallen die MacAudio speakers? Ik zit er aan te denken om van dat spul te kopen voor zolang mijn auto nog niet gerestaureerd + gealarmeerd is.
FF testen bij de Halfords dus...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
AvdAkker;121640 schreef : altijd alle bekabeling als eerste aansluiten op je apparatuur; dan controleren of je het correct aangesloten hebt; dan + pool loskoppelen, volgens iso normen je nieuwe kabel erbij knopen en als het goed is kun je de accupool daarna weer aansluiten zonder dat je auto afbrand:D
+ als je ergens een lekstroom hebt merk je dat vanzelf aan een mooie grote vonkenregen die dan van de + pool komt
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
4'' x 6'' / 5" x 7" / 6" x 8"
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Kan ik zo even opmeten.
- Wouter Borsje
- Premium lid