Het grote CarAudio topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-10-2009 22:12 #802308
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote CarAudio topic
... en je klokje gaat weer lopen, want die loopt zodra hij stroom krijgt.
Had je de kofferklep of een deur openstaan? Dan vonkt hij ook een beetje door de interieurverlichting die aanspringt... Niks ergs dus.
Had je de kofferklep of een deur openstaan? Dan vonkt hij ook een beetje door de interieurverlichting die aanspringt... Niks ergs dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-10-2009 22:21 #802310
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote CarAudio topic
Volgens mij stond er niks open, maargoed ik zal m'n accu niveau in de gaten houden :+
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-10-2009 08:24 #802499
door V300 register
Hier ook de versterker aangesloten met heavy achterspeakers, maar er komt alleen een heel zacht "verfrommeld" geluid uit de speakers. er is geen helder geluid uit te krijgen en ook het volume komt niet verder dan heel zachtjes "fluisterniveau"..........
Versterker heeft wel stroom, remote werkt ook. Dus wat er nu weer mis is, geen idee!!
iemand?
Versterker heeft wel stroom, remote werkt ook. Dus wat er nu weer mis is, geen idee!!
iemand?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-10-2009 09:09 #802504
door V300 register
de 4 draden verkeerd aangesloten (zodat de speakers enkel het verschilsignaal tusen links en rechts 'zien' ) ?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
19-10-2009 09:39 #802507
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het grote CarAudio topic
ik denk een probleem met de RCA-kabel
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-10-2009 09:52 #802509
door V300 register
Hmm, een van m'n nieuwe speakers alweer opgeblazen. Dat zijn die kleine ovale speakers 4x6 die voorin in MKII's passen. Merk Boschman met heeuul veel vermogen, maar nu al kaduk. Het was maar een probeersel, omdat dat type speaker lastig is te krijgen. De speakers achterin van pioneer bevallen uitstekend!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
19-10-2009 12:48 #802521
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het grote CarAudio topic
boschmann = troep!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-10-2009 16:47 #802530
door V300 register
Jah, en Heul Veul Vermogen is bij Boschmann ook ongeveer gelijk aan het vermogen dat je er in kan stoppen in de 0,0001 seconde voordat hij rokend zijn einde aankondigt.
Wat overigens ook kan, is dat de speak zelf het vermogen nog wel kon hebben maar dat je de radio te hard hebt gezet --> clipping. Daar kunnen kwaliteitsspeaks nog tot op zekere hoogte tegen, maar boschmann :nono:
Wat overigens ook kan, is dat de speak zelf het vermogen nog wel kon hebben maar dat je de radio te hard hebt gezet --> clipping. Daar kunnen kwaliteitsspeaks nog tot op zekere hoogte tegen, maar boschmann :nono:
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
19-10-2009 18:34 #802538
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote CarAudio topic
Clippen=gelijkspanning, precies de reden waarom je met een goedkope radio (lees weinig vermogen) zo makkelijk je luidsprekers om zeep kunt helpen.
Zeker de gevoelige hoge tonen luidsprekers (tweeters) gaan daar al heel snel aan onderdoor.
Gr; Wouter.
Zeker de gevoelige hoge tonen luidsprekers (tweeters) gaan daar al heel snel aan onderdoor.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-10-2009 19:52 #802552
door V300 register
@ Wouter; speakerkabels kan ik me niet voorstellen, maar zal ff checken van de week. Je bedoeld +/- verkeerd om aangesloten? Op de speakers zelf staat namelijk geen + of - aangegeven, lastig. maar volgens mij zitten die echt goed.
De watte :SAvdAkker;123315 schreef : ik denk een probleem met de RCA-kabel
@ Wouter; speakerkabels kan ik me niet voorstellen, maar zal ff checken van de week. Je bedoeld +/- verkeerd om aangesloten? Op de speakers zelf staat namelijk geen + of - aangegeven, lastig. maar volgens mij zitten die echt goed.
Moderators: Mark Smeets