Harm's Spaanse 1988 360 GLT
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
François;253928 schreef : Op www.classicswede.co.uk staan er met verschillende diameter.
Pas o.a. op ivm met een harde brexit, naast het feit dat service er niet met een hoofdletter wordt gespeld.
Ik heb weleens advertenties op marktplaats gezien van een rvs uitlaat zaak in Almelo. Misschien kunnen we een betere prijs krijgen als we met meer tegelijk een aanvraag doen. Ik wil ook wel een systeem, ook liever geen herrie maar iets beschaafds.
Evt zelfs met katalysator, voor de gezondheid van mijn medeweggebruikers en die van mijzelf als dat geen problemen oplevert.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Robert340;253932 schreef : Pas o.a. op ivm met een harde brexit, naast het feit dat service er niet met een hoofdletter wordt gespeld.
Ik heb weleens advertenties op marktplaats gezien van een rvs uitlaat zaak in Almelo. Misschien kunnen we een betere prijs krijgen als we met meer tegelijk een aanvraag doen. Ik wil ook wel een systeem, ook liever geen herrie maar iets beschaafds.
Evt zelfs met katalysator, voor de gezondheid van mijn medeweggebruikers en die van mijzelf als dat geen problemen oplevert.
Daar ben ik zeker voor in! Ik heb er nu een katalysator onder gehangen tussen de originele uitlaat, dat ging niet vanzelf maar het zit en zo te ruiken doet hij zijn werk. De B200E zou geen moeite moeten hebben met een (ongeregelde) katalysator aangezien ze er ook gewoon mee geleverd zijn. Ik heb in ieder geval geen enkel probleem ondervonden tot nu toe, de motor loopt er prachtig mee. Hopelijk is het ook genoeg voor de RDW morgen om me K6 op het kenteken te geven (zoals nieuw ook gedaan zou zijn) zodat ik een Duitse milieusticker aan kan vragen.
- V300 register
- Verbannen
Dit bedrijf zit in Hapert (Noord Brabant), dus niet zo gek ver weg voor je volgens mij. Ik heb er hele goede ervaringen met de carrosserie, maar hij maakt ook vaak de mooiste RVS uitlaatsystemen voor allerlei auto's. In mijn ervaring levert hij zeer goede kwaliteit voor een hele nette prijs. Het enige nadeel is misschien dat hij het altijd ontzettend druk heeft, maar dat is natuurlijk ook een goed teken.
- Mark Smeets
- Moderator