1983 360 GLS sedan
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;222290 schreef : Op het risico dat het een offtopic dodehoekspiegeldiscussie wordt: zelf zet ik de buitenspiegels zo ver naar buiten dat er nagenoeg geen overlap is tussen die buitenspiegels en de binnenspiegels, en zo elimineer je je dode hoek zeer effectief: zodra een auto op de rijstrook links van je uit je buitenspiegel raakt zit hij al in je ooghoek. Je mist dan wel je eigen carrosserie als referentie in je spiegel, maar of je dat nodig vindt of niet is uiteraard geheel persoonlijk.
ik vind dat zelf inderdaad erg vervelend met achteruit inparkeren. Hangt er dus een beetje vanaf of je veel op de snelweg of juist veel in de stad zit

bij de 343 is het helemaal erg. daar zie je helemaal NIKS in de spiegels :lol:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik gebruik m'n spiegels vooral ook om te zien waar de auto zich bevindt t.o.v. de rand van de weg, is wel makkelijk hier met die landweggetjes met scherpe randen en zachte bermen

maarja dat is daar bij jullie niet aan de orde natuurlijk

(tjongejonge wat klinkt het toch weer dramatisch allemaal, gelukkig hebben we wel stromend water en riolering)
heb zojuist een grote bestelling voor de voorwielophanging gedaan trouwens, het was even zoeken, wachten, graven, informeren en mailen, weer zoeken en wachten, maar dan heb je ook wat.
alleen jammer dat ik NET naast een setje rode koni's heb gegrepen, maarja je kunt niet alles hebben natuurlijk.
volgend weekend heb ik een kofferbak vol nieuwe onderdelen die op een nog nader te bepalen tijdstip richting Utrecht gaan. Ik kan niet wachten tot het klaar ligt om gemonteerd te worden

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

dit spul gaat richting Utrecht alwaar het gestraald en gecoat wordt, en de nieuwe veren worden wat ingekort zodat de rijhoogte een beetje normaal blijft.
ohja, en als er nog poetsliefhebbers zijn die zich eens willen uitleven... hij is een beeeeeetje modderig

de modder zit zelfs op de spiegels en de achterruit :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die meilandsedijk ook... en netterden, en azewijn, en veldhunten

die blubber ligt gewoon overal!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-