1983 360 GLS sedan
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Dat voorscherm gaat er nog wel af, maar ik ga me eerst richten op de achterkant. Auto staat al op assteunen en zo.
Voorkant is gedeeltelijk al gestript, maar ik wil eerst de achterkant "af" hebben. Dan kan daarna de voorkant op assteunen, dan kunnen ook de veerpoten er onder vandaan.
Maar eerst wil ik even oefenen met lassen op de achterkant, daar komt het niet zo heel nauw.
Inderdaad was ik van plan om het onderste stuk van het voorscherm te vernieuwen en ik denk dat er nog wel een en ander aan roest achter vandaan komt. Hoekjes en randjes e.d.
Maar dat zien we tzt wel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Overlappen is misschien beter/makkelijker als je begint?
Plaatwerk van een donor is niet een slechte keuze hoor, als je nog geen tijd kwijt wil aan plaatwerken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
AvdAkker;215113 schreef : waarom zoek je trouwens plaatwerk van een donor? dit zijn allemaal mooie reparatiestukken om van gewoon ordinaire vlakke plaat te maken, dan leer je niet alleen lassen maar ook wat plaatwerken:)
ja dat wil ik tzt wel zelf gaan doen, maar ik vind dat ik vooral bij die kriksteun mezelf geen fouten kan permitteren.
Dat moet gewoon goed en stevig zijn!
Voor de rest kan een hoop binnenplaat gewoon gerepareerd worden (want op die delen stelt de roest vrij weinig voor) en weer teruggelast.
Het gaat echt om de achterplaat (incl. kriksteun) en de buitenhuid van de dorpel.
@ Joris: jep! ben al een beetje aan het uitproberen geweest op de binnendorpel
- 16673-dummy
- Nieuw lid
AvdAkker;215113 schreef : waarom zoek je trouwens plaatwerk van een donor? dit zijn allemaal mooie reparatiestukken om van gewoon ordinaire vlakke plaat te maken, dan leer je niet alleen lassen maar ook wat plaatwerken:)
nou het zal toch deze optie worden
stond net bij Erik voor een dichte deur en ik was niet van plan om er nog een avond aan te wagen :loser:
Nou ja, ik ga morgenmiddag weer verder met slijpen en beginnen met lassen, en dan zie ik wel hoe ik het oplos.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Heb zelfs J-L nog gebeld, want we dachten dat jullie samen zijn 360 aan het ophalen waren. Maar ook J-L had voicemail
We waren er 20.15 uur, 21.00 uur kwamen we nog een keer langs maar er was nog steeds geen activiteit bij je schuur te bespeuren dus we zijn maar weer naar huis gegaan.
Maar zie verder je mail