show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo's 340Turbo
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-11-2012 22:24 #918076
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 340Turbo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-11-2012 10:28 #918086
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 340Turbo
Goed bezig!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-11-2012 12:19 #918199
door V300 register
wordt mooi allemaal hoor!
kan je al het lassen en dergelijke thuis doen?
kan je al het lassen en dergelijke thuis doen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-11-2012 12:52 #918200
door Anjo van den Akker
jep, hebben een werkplaatsje aan huis (eigen bedrijfje van mn pa) en verder doe ik alles naast het huis. zoek al jaren een sleutelruimte in de buurt, maar dat is hier in de omgeving onvindbaar en/of onbetaalbaar:(
ben vandaag begonnen aan het terugbouwen van dash en dergelijke en dan besef je weer hoe irritant het is om urenlang buiten in de kou te sleutelen
ben vandaag begonnen aan het terugbouwen van dash en dergelijke en dan besef je weer hoe irritant het is om urenlang buiten in de kou te sleutelen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-11-2012 12:11 #918260
door V300 register
I know the feeling.....helaas
AvdAkker;208193 schreef : .....het wordt straks weer veel te koud om buiten te kloten:)
I know the feeling.....helaas
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-11-2012 13:16 #918261
door V300 register
Inderdaad heel herkenbaar. Maar een goede warme trui bij een graad of 2-3 gaat nog wel.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-11-2012 14:00 #918262
door V300 register
En van die dunne handschoentjes scoren, dat metaal is anders verschrikkelijk koud! met handschoenen is het nog vast te houden
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-11-2012 14:17 #918263
door V300 register
Zolang t niet regent.......
Overigens..........
Ik snap nou ook waarom die hoofdbeugel niet in de weg zit voor de stoel.dit is een 3 deurs.Bij een 4 of 5 deurs stond ie ter hoogte van de deurstijl wel te ver naar voren....nu dus niet....sorry vergeef mn eeuwige lompigheid a.u.b. !
Overigens..........
Ik snap nou ook waarom die hoofdbeugel niet in de weg zit voor de stoel.dit is een 3 deurs.Bij een 4 of 5 deurs stond ie ter hoogte van de deurstijl wel te ver naar voren....nu dus niet....sorry vergeef mn eeuwige lompigheid a.u.b. !
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-11-2012 17:10 #918270
door Anjo van den Akker
ik doe niet aan handschoentjes:D trouwens, die krijg ik nog nieteens over m'n vinger aangezien daar momenteel een brace omheen zit, als het goed is mag die er morgen weer af. kan mn vinger nog steeds niet helemaal buigen/strekken en hij is nog steeds dik; ben benieuwd of dat nog een keer goed komt:o morgen iig weer naar het ziekenhuis en dan hoor ik het wel.
interieur zit weer aardig in elkaar, moest behoorlijk improviseren om het dashboard passend te krijgen maar het is gelukt. van de week nog wat bedrading aanpassen en dan kan alle spaghetti ook even iets netter opgebonden worden en natuurlijk even kijken of alles het nog wel doet.
met de deurkruizen erbij zal het straks wel een wat completer plaatje zijn
klopt idd dat het bij een 4/5deurs niet zou passen als de hoofdbeugel ter hoogte van de B-stijl zat, maar het voordeel van een 4/5 deurs is dat de hoofdbeugel veel makkelijker af te lassen is, deurtje open en je kan er zo bij:+ het deurkruis rondom aflassen wordt nog wel een uitdaging straks, moet ik misschien zelfs een andere toorts voor hebben.
nu nog de brandstoftank plaatsen, gordels afmonteren etc etc. dan kan er weer mee gereden worden:)
interieur zit weer aardig in elkaar, moest behoorlijk improviseren om het dashboard passend te krijgen maar het is gelukt. van de week nog wat bedrading aanpassen en dan kan alle spaghetti ook even iets netter opgebonden worden en natuurlijk even kijken of alles het nog wel doet.
met de deurkruizen erbij zal het straks wel een wat completer plaatje zijn
klopt idd dat het bij een 4/5deurs niet zou passen als de hoofdbeugel ter hoogte van de B-stijl zat, maar het voordeel van een 4/5 deurs is dat de hoofdbeugel veel makkelijker af te lassen is, deurtje open en je kan er zo bij:+ het deurkruis rondom aflassen wordt nog wel een uitdaging straks, moet ik misschien zelfs een andere toorts voor hebben.
nu nog de brandstoftank plaatsen, gordels afmonteren etc etc. dan kan er weer mee gereden worden:)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-11-2012 17:13 #918271
door V300 register
Wat een toffe stoelen zijn dat, had je deze al of had je eerst andere?
Moderators: Mark Smeets