Anjo's 340Turbo
- V300 register
- Verbannen
Jarich;205391 schreef : Misschien dat je een lint kunt gebruiken voor deurgreep.
Dit word meestal gebruikt als je zo een soort deurplaat maakt.. en staat ook vet!!
Eens! Miscchien om in de stijl te blijven van de auto.......een RVS massastrip.Daar zitten al platte ogen aan en doen de rest van de ombouw geen onrecht aan.
Die hebben ze bij TERBERG vast wel ;D;D;D
Ik heb in de 55R destyds ook de deurgrepen door linten vervangen.Op dit filmpje duidelijk te zien.
Lambourghini had destyds ook van dit soort handgrepen in de countach.Ik kan me nog een programma herinneren dat Ruud ter Weijden in zo'n auto zat en ter afsluiting van het programma de deur van de Countach dicht wilde doen.........zat ie heel beteuterd met de afgebroken lus in de handen!:crazy1:
Zal wel niet het soort kwaliteitsreklame zijn geweest waar ze in Sant'Agatha Bolognese op zaten te wachten ;D;D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Nu kun je gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je gordels veilig te monteren
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
de panelen zijn ook terug van de coater, erg blij met het resultaat:)
heb nog maar 1 paneel kunnen monteren, op de achterkant van de panelen plaats ik foamtape om resoneren van de panelen te voorkomen maar na 1 paneel was de rol op:(, maandag een nieuwe rol halen zometeen eerst weer een balletje trappen:)
- V300 register
- Verbannen
Ik denk dat dat coaten een goeie zet is geweest.Het werd anders wel erg "blikkerig" van binnen.Laat je die antidreun matten zitten?
- V300 register
- Verbannen
Kan je trouwens alvast iets loslaten wat de verdere plannen zijn qua motorische upgrade? (motormanagement?)
Groeten, Fabian
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
de anti-dreun matten laat ik inderdaad zitten, zo schokkend veel weegt het niet en een beetje (geluids) comfort vind ik toch ook wel prettig, de sidepipe gaat ook pleite. na een half uurtje op de snelweg zit er altijd een ruis in m'n linkeroorBart Manders;206544 schreef : Laat je die antidreun matten zitten?
je betaald per aantal en per m?'s met dit soort panelen ben je dus in principe best de lul:D voor 't coaten was ik aardig wat kwijt, om een goede hechting te garanderen is het aluminium ook eerst gefosfateerd. dit structuur is ook wel een finish die je met normaal spuiten absoluut niet zo strak voor elkaar krijgt. management wordt hoogstwaarschijnlijk KMS maar ik wil nu eerst eens de rest van de zooi klaar hebben (onderstel e.d.) daar hou ik me komende winter wel mee bezig.Fabian;206570 schreef : Wat kost zoiets eigenlijk om te coaten? Kan je trouwens alvast iets loslaten wat de verdere plannen zijn qua motorische upgrade? (motormanagement?)
vandaag eerst maar de panelen gemonteerd, nu met het foamtape tegen resoneren.
flink zitten passen en meten, maar aangezien ik voorlopig het standaard dash en kachelbediening terugplaats heb ik ervoor gekozen om de buis door het dashboard over de stuurkolom heen pas te maken als ik m'n eigen dashboard ga bouwen, hij komt om ideaal te zijn voor m'n nieuwe dash dusdanig te lopen dat hij in de weg zit als ik het originele dash wil monteren.
toen maar begonnen aan het achterste gedeelte, eerst bevestigingen gemaakt die later nog ingekort worden.
eerste 2 buisjes op hun plek
morgen verder:)
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Die panelen zien er iig al erg strak uit zo!