show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo's 340Turbo

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2012 11:43 #915800 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 340Turbo

Jarich;205391 schreef : Misschien dat je een lint kunt gebruiken voor deurgreep.

Dit word meestal gebruikt als je zo een soort deurplaat maakt.. en staat ook vet!!

Eens! Miscchien om in de stijl te blijven van de auto.......een RVS massastrip.Daar zitten al platte ogen aan en doen de rest van de ombouw geen onrecht aan.
Die hebben ze bij TERBERG vast wel ;D;D;D;D
Ik heb in de 55R destyds ook de deurgrepen door linten vervangen.Op dit filmpje duidelijk te zien.

[img

Lambourghini had destyds ook van dit soort handgrepen in de countach.Ik kan me nog een programma herinneren dat Ruud ter Weijden in zo'n auto zat en ter afsluiting van het programma de deur van de Countach dicht wilde doen.........zat ie heel beteuterd met de afgebroken lus in de handen!:crazy1:
Zal wel niet het soort kwaliteitsreklame zijn geweest waar ze in Sant'Agatha Bolognese op zaten te wachten ;D;D;D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2012 12:36 #915804 door V300 register
Porsche 911 2.7 Carrera RS had ook leren riempjes om de deur open te doen. Dat was ook even puzzelen destijds :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2012 15:31 #915807 door V300 register
Mooi werk :)
Nu kun je gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je gordels veilig te monteren ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2012 17:31 #915809 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 340Turbo
gelieve daar niet meer over te beginnen:)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2012 17:32 #915811 door Anjo van den Akker
riempjes/straps komen er niet in trouwens, al zou het van RVS zijn. qua functioneel/minimalistisch past het wel in m'n thema maar 't is me iets te simpel. ik heb al wat in gedachten maar ga dr pas aan beginnen als de kooi klaar is.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2012 12:25 #916493 door Anjo van den Akker
kleine update, het voorste gedeelte van de kooi is bovenin nu afgelast (nou, een week of 2 geleden al:D). door de houten klosjes te verwijderen was er genoeg ruimte voor de toorts om de bovenkant af te lassen, zelfs het hemeltje kon blijven zitten!

de panelen zijn ook terug van de coater, erg blij met het resultaat:)

heb nog maar 1 paneel kunnen monteren, op de achterkant van de panelen plaats ik foamtape om resoneren van de panelen te voorkomen maar na 1 paneel was de rol op:(, maandag een nieuwe rol halen zometeen eerst weer een balletje trappen:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2012 12:46 #916496 door V300 register
Nice!

Ik denk dat dat coaten een goeie zet is geweest.Het werd anders wel erg "blikkerig" van binnen.Laat je die antidreun matten zitten?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2012 17:54 #916519 door V300 register
Dat gepoedercoate aluminium zit er mooi uit! Wat kost zoiets eigenlijk om te coaten? Wat betreft ervaring met poedercoaten ben ik een echte leek.:hmmz:

Kan je trouwens alvast iets loslaten wat de verdere plannen zijn qua motorische upgrade?:D (motormanagement?)

Groeten, Fabian

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2012 19:30 #916823 door Anjo van den Akker

Bart Manders;206544 schreef : Laat je die antidreun matten zitten?

de anti-dreun matten laat ik inderdaad zitten, zo schokkend veel weegt het niet en een beetje (geluids) comfort vind ik toch ook wel prettig, de sidepipe gaat ook pleite. na een half uurtje op de snelweg zit er altijd een ruis in m'n linkeroor

Fabian;206570 schreef : Wat kost zoiets eigenlijk om te coaten? Kan je trouwens alvast iets loslaten wat de verdere plannen zijn qua motorische upgrade?:D (motormanagement?)

je betaald per aantal en per m?'s met dit soort panelen ben je dus in principe best de lul:D voor 't coaten was ik aardig wat kwijt, om een goede hechting te garanderen is het aluminium ook eerst gefosfateerd. dit structuur is ook wel een finish die je met normaal spuiten absoluut niet zo strak voor elkaar krijgt. management wordt hoogstwaarschijnlijk KMS maar ik wil nu eerst eens de rest van de zooi klaar hebben (onderstel e.d.) daar hou ik me komende winter wel mee bezig.

vandaag eerst maar de panelen gemonteerd, nu met het foamtape tegen resoneren.

flink zitten passen en meten, maar aangezien ik voorlopig het standaard dash en kachelbediening terugplaats heb ik ervoor gekozen om de buis door het dashboard over de stuurkolom heen pas te maken als ik m'n eigen dashboard ga bouwen, hij komt om ideaal te zijn voor m'n nieuwe dash dusdanig te lopen dat hij in de weg zit als ik het originele dash wil monteren.

toen maar begonnen aan het achterste gedeelte, eerst bevestigingen gemaakt die later nog ingekort worden.

eerste 2 buisjes op hun plek

morgen verder:)

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2012 20:09 #916827 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Anjo's 340Turbo
Waar zitten die twee buisjes straks aan vast eigenlijk? Ik zie geen sparing in je zijpanelen o.i.d.
Die panelen zien er iig al erg strak uit zo!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC