show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 360 GLE '83 van Steven

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
07-09-2011 11:07 #884688 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Kijk eens aan, dat gaat toch best soepel allemaal, kun je straks helemaal legaal de Nederlandse wegen verfraaien met jouw prachtige 360!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2011 13:59 #884695 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Starten = lopen na drie weken stilstand. Mooi dik geluid en wat een powerrrrrrrr. M'n zelfgemaakte platen zijn weer een waar kunstwerkje geworden, whaha. Ik kan niet netjes schrijven/tekenen...Zometeen dan echt naar het invoeronderzoek. Fingers crossed.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2011 17:32 #884713 door V300 register
Met vlag en wimpel geslaagd! T/m 30-05-2013 APK, wat opvallend is omdat de APK in DL op 5-5-2011 is gedaan. Volgens mij mag je in DL een maand lang APK keuren, want de offici?le vervaldatum is eenvoudigweg: 05-2013. Whoop, whoop! Het was nog altijd rustig bij de RDW. Alleen een beamer moest ik voor me dulden.

In Zwolle kun je prima naar de RDW, aardige mensen, wederom. Alleen de douane-ambtenaar was weer een stuk chagrijn. Ik had om 15:55 een afspraak en de douane ging eigenlijk om 16:00uur (blijkbaar) dicht. Pas na de kentekenkeuring ga je daar heen. "Je hebt geluk dat ik hier nog zit..." Zucht, wat een akelige mensen heb je toch. Hele dag geen reet te doen, en dan nog klagen als je aan het eind v/d dag nog eens een papiertje moet overhandigen en daarna in een postvakje moet leggen.

Ik mocht ook onder de auto kijken in de put. Het diff heeft een keer een tikkie van achteren gehad, beetje kromme rand achterop. Hij lekt ook vermoed ik, beetje schmutzig. Doorzichtige olie is dat toch? ...ATF? Of het waren regendruppels.

Daarnaast 1 beginnende echte roestplek gevonden, natuurlijk, onder de dorpel in het midden links. Nog lang geen gat, alleen oppervlakkige roest. Bij de schokbreker achter, de behuizing/huls/weetikhoejedatnoemt, is ook wat aangevreten. Al eens vaker meegemaakt.

De gelaste delen (voorschermpuntjes) zijn goed behandeld aan de achterkant. Dikke 'speklaag' erop. Evenals de kriksteunen, vermoedelijk dus al eens gelast.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-09-2011 17:36 #884714 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Proficiat! En nu snel die platen bestellen (met opgelegde letters h?!!!) en rijden met dat ding! :)
Ow en vergeet niet een taxatie te doen.. Ik hoef je niet uit te leggen waarom ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2011 17:46 #884715 door V300 register
Deze kleur schijnt niet het meeste geluk met zich mee te brengen!

Gefeliciteerd met een ontzettend mooie wagen

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2011 17:54 #884716 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Gefeliciteerd Steven! Nu even wachten op de papieren en dan kenteken plaatjes halen en karren met die bak :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2011 18:28 #884717 door V300 register

flyhart;183585 schreef : Deze kleur schijnt niet het meeste geluk met zich mee te brengen!

Don't jinx it! Gelukkig is het toch net een andere rood. Taxeren is zeker een optie. Maarrrrr, ik zit dan wel met een flinke verdubbeling van mijn premie als ik inschat op hoeveel hij ongeveer getaxeerd wordt + all risk. Het is immers mijn enige auto, tegen die tijd. Ik ga dat nog even afwegen. Ik ben zo iemand die denkt: als ik 'm zelf in de prak rij...jammer, eigen schuld dikke bult, als iemand anders dat doet: betalen graag. Dus: heeft een taxatierapport ook nog zin zonder all risk, met B/M-regeling? Volgens de premieberekening van GIO niet namelijk. Deze discussie is al eens gevoerd, maar kan het ff niet terugvinden...gaarne geen uitgebreide discussie hierover in dit topic...er zijn genoeg andere. Als iemand h?t antwoord weet, dan is het prima.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-09-2011 17:30 #885002 door V300 register
Kenteken: 36-SFN-8! En ze hebben het weer voor elkaar gekregen om iets verkeerd over te nemen. Het is nu opeens een 360 GLS geworden.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2011 17:32 #885003 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Veel plezier met de 360 Stefen!

Ja altijd leuk die "foutjes", zo is mijn 345 sinds 2009 een sedan met het gewicht van een 3-deurs :D

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2011 17:34 #885004 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Gefeliciteerd met het nieuwe kenteken. Wel luxe platen laten maken :P

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC