Volvo 360 GLE '83 van Steven
- V300 register
- Verbannen
Aja dorie, dat zou ik dolgraag doen, maar helaas gaat dat echt niet lukken. Ook al lijkt het op de foto's dat ik al in Zweden ben, zaterdag ga ik er ?cht heen.Bodejodel;182347 schreef : Eigenlijk moet je die wel op de BBQ komen showen hoor...
Even een stuk tekst voor de verkoper (ATTN Constantin N?bel): mocht je dit gaan vertalen, laat een bericht achter! Auf Deutsch ist auch gut!
Hij heeft zelfs nog een sms-je nagestuurd als nazorg. Of ik goed was aangekomen. Heb een heel goede ervaring gehad met deze koop.
ps: volgens mij heeft ie ook geen Sitzheizung...voel geen matje onder m'n kont.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
Jos360;182388 schreef : Motorruimte ziet er trouwens wel echt heel schoon uit!
Idd! Maar ga eens een middagje met spons en sopje en daarna met cleaner aan de slag. Met deze kleur geeft dat echt een super resultaat!
EDIT: zie nu dat ik de foto's nog helemaal niet geplaatst had van het cleaneren van de 760, inclusief motorruimte.
- V300 register
- Verbannen
De buitenkant ga ik ook nog eens poetsen met heel mild spul, iets van Meguiars denk ik. De lak is een beetje dof en er zitten hele lichte streepjes over, alsof iemand met een spons met zand de auto heeft schoongemaakt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Koudontvetter koop je per jerrycan, overgieten in een gebruikte sprayfles van een schoonmaakmiddel of zo.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
JosK kwam net ff langs om te kijken naar de witte 340 en eigenlijk 'mag' ik van hem de 360 niet in de winter gebruiken. Logisch. Maar ik wil het zo graag. 't Was verder heel gezellig hoor
Voor/na het poetsen, met cleaner en polish:
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
@Joost: vorig jaar winter ging prima met de vario, zowat elke bocht dwars genomen