Bart's 340 GLE Millionaire
- V300 register
- Verbannen
de 360 ging er toen zelfs al helemaal uit na de komst van de 440....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De info die jullie geven is in elk geval 10 keer zo betrouwbaar als wikipedia. Bedankt :y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
KLUS 1
Om maar meteen in het diepe te springen, ik heb de rubbers aan de handgrepen vervangen. Dit was naar mijn mening geen overbodige luxe, maar ze gaan dan ook al meer dan 20 jaar mee.
voor:
Na:
Eigenlijk de eerste ''grotere'' klus die ik tot nu toe heb gedaan aan de auto (ik ben er stiekem best een beetje trots op :+). Eigenlijk grappig hoe gemakkelijk het allemaal in elkaar zit. Meccano voor gevorderden Wat me ook opviel (in positieve zin) was dat de portieren aan de binnenkant roestvrij waren op ??n klein oppervlakkig plekje na.
Ik vind het resultaat van deze klus het geld mee dan waard, de auto knapt er uiterlijk echt enorm van op! Zelfs als je van een afstand kijkt, ziet het totaalplaatje er in een keer veel beter verzorgd uit :y:
KLUS 2
De ramen achter gingen vrij stroef, ik heb wat afwasmiddel tussen de geleiderails gedaan. Nu lopen ze een stuk beter
KLUS 3
Ik ben bezig geweest met het dichtmaken van de mistlampgaten in de voorbalk. Dit wil ik doen met 2 plastic plaatjes. Op dit moment heb ik de maten opgenomen en ben gaan zagen. Binnenkort meer
KLUS 4
Dit niet echt een klus, maar meer een aankondiging. Ik heb namelijk wat spullen gekocht om aan de 340 te klussen, namelijk:
-Spuitbus carrosseriekleur: voor het wegwerken van een randje waar de lak van de antisteenslaglaag is, het bijspuiten van de voorbalk wanneer deze gelast is, en het bijspuiten van de voorbumper als ik het gat dicht heb gemaakt met glasvezel i.p.v. tape.
-Een schakelpaneeltje voor de middenconsole van een grotere luxere Volvo (welk type weet ik niet) met alle knopjes. Dit leek verdacht veel op het paneeltje in de 340. Ik ga dit gebruiken voor het aansluiten van wat extra accessoires. Ik wil bijvoorbeeld nog graag een keer elektrische ramen in de achterportieren maken, misschien nog eens ooit elektrische buitenspiegels o.i.d.... Er komen in elk geval alleen luxe-accessoires op die gangbaar waren toen de auto in 1988 gebouwd werd.
Later meer...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Het beste kun je denk ik het gat grofweg dicht (laten) smelten/lassen, en dan met kunststof primer een hechtlaagje maken. Vervolgens de oneffenheden wegwerken met kunststof plamuur, die is er speciaal voor dit soort klussen. Blijft licht flexibel en hecht goed aan kunststofprimer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik denk dat ik de bumper er dan gewoon een keer afhaal, en dan een stuk plastic er achter kit of zo... Daarna kan het gat dicht gesmeerd met plamuur. Zoiets lijkt me zelf nog goed te doen, want dichtsmelten kan ik zelf helaas niet.
Ik zal binnenkort wel eens een foto maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Er zijn altijd nog wat verbeterpuntjes hoor, maar perfect is het doel natuurlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
General Custom;181087 schreef : Bedankt
Er zijn altijd nog wat verbeterpuntjes hoor, maar perfect is het doel natuurlijk.
Tja ,er zijn altijd wel verbeterpuntjes :yesyes: ,maar het blijft een mooie auto om te zien:yummie: ,jammer genoeg heb ik deze auto ,voordat jij deze kocht aan me voorbij laten gaan :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Eerst stond er op Marktplaats een mooie 3-deurs met flink wat opties uit 1986. Ik had toen alleen nog niet al mijn geld bij elkaar (ik moest nog wat uitgeleend geld terug krijgen). Toen ik mijn geld had, was deze dus net weg
Even daarna had ik gereageerd op een Ford Probe, waarvan de eigenaar niet reageerde op mijn e-mails.
En toen nog een 360 GLT waarvoor ik net niet al het geld bij elkaar kreeg :uh-uhh:
Daarna was ik het beu, en ben ik naar een handelaar gegaan hier in de buurt. Hij had voor mijn budget nog een Opel Astra station wagon uit '98 staan. Zo'n auto is dus echt bijzonder saai, en v??l te praktisch en verantwoord. Die ging ik dus sowieso niet kopen...
Gelukkig begon dit forum mij toen weer te dagen, om zo via via bij deze Millionaire uit te komen. Deze voldoet gelukkig perfect aan mijn wensen :y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.