Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
Ontzettend bedankt voor je uitgebreide topic reacties overigens, veel van geleerd. Ben enorm ge?nspireerd geraakt om snel te gaan beginnen met mijn eigen 360 gl om te gaan bouwen met een b21et. Iets wat ik overigens zelf 20 jaar geleden ook al eens heb gedaan. ( was toen een van de eerste en weinige).
Vind het dan ook erg grappig om te lezen dat jullie het nog steeds over dezelfde problemen hebben die ik destijds ook allemaal heb ondervonden, motorsteun rechtsverbouwen, standaard intercooler te hoog LMM te hoog, splinternieuwe standaard koppeling te licht, ( begon spontaan door te slippen bij gas geven in zijn drie). Ben benieuwd of anjo mijn 360 wel eens heeft zien staan, ik woon namelijk vlakbij van vliet waar de sleuteldag word gehouden en waar mijn ouders ooit 3 stuks 3 series nieuw hebben afgerekend.
Ben trouwens ook benieuwd waar je uiteindelijke turbodruk op afgesteld staat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De rechter motorsteun hoef je niet te verbouwen. Een verloopstuk maken is snel gebeurt en dan ligt je turbo ook een stuk hoger.
Verder heb ik dus niet meer de standaard lmm meer maar een aangepaste bmw lmm.
Vragen staat altyd vrij! Leuk dat er nog zo'n peoject bij komt. Ben je van plan om de injectie van de 360 te gebruiken of ga je voor de originele K-jet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Heb gelezen dat de B 204 GT motor waarvan jij de koppeling hebt gebruikt standaard al 200 PK levert dus daarom vermoed ik dat deze toch zwaarder is dan de originele van de B21et.
Ik kreeg eigenlijk uit jouw verhaal de indruk dat je erg hebt lopen tobben met de olie aan en retour leidingen v?n de turbo, ook de stand (hoek) van turbo was niet goed meer toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
eigenlijk niet, ben zowieso al een tijd lang niet in ldam geweest, binnenkort als het goed is weer he met de sleuteldag. kom gerust een bakkie doen zou ik zeggen:)!Hans44;213055 schreef : Ben benieuwd of anjo mijn 360 wel eens heeft zien staan, ik woon namelijk vlakbij van vliet waar de sleuteldag word gehouden en waar mijn ouders ooit 3 stuks 3 series nieuw hebben afgerekend.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De hele turboombouw is voor mij ook een soort van leerproces geweest.Het moest allemaal met een beperkt budget.Dat dat beperkte budget inmiddels toch een aardig bedrag is geworden tja........vele kleine beetjes maken ook 'n grote hoop he.
300 pk met de standaard aandrijving is op het randje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
En omdat ik toch bezig was is de visco ventilator vervangen door een electrische.Ik moet nog een nieuw hitteschild maken.Het koelwater expansie vat en het ruitensproeier reservoir worden allebij vervangen door die uit een Volvo 850 ........Dat zal wel volgende week gedaan worden denk ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.