Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
Oplossingen komen vaak uit toevallige ingevingen dus vandaar dat "iemand suggesties"Overigens deed ie het ook al met de originele LMM en de 850 injectoren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De motor loopt te rijk..niet te arm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Bart Manders;211068 schreef : die is van n K-jet denk ik ........en ik heb geen K-jet
De motor loopt te rijk..niet te arm
ah, sorry. ik heb een volvo-turbo-project in m'n hoofd met een stukje k-jet in mijn hoofd. ik kon het al niet terugvinden in je topic, maar wou het toch effe vragen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik ben wel van plan de remmen en ophanging aan te passen alvorens zo'n keuring te ondergaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Bij de technische keuring wordt gekeken of het allemaal deugdelijk ingebouwd is(geen houtjes-touwtjes werk). Ze waren redelijk op de hoogte met de 360 want ze begonnen meteen over de motorsteun aan de rechterkant. Daar wordt vaak als oplossing gekozen om n andere steun te maken en als ze erg zeikerig zijn moet je dan aan kunnen tonen dat de steun sterk genoeg is. Ik heb gewoon de originele motorsteunen van de 360 gebruikt. Verder hebben ze de modificatie van zowel het remsysteem en de draagarmen aan de vooras meegenomen in de keuring. Ze kunnen eventueel nog n CO meeting doen,in mijn geval is ie alleen opnieuw gewogen. De B21ET heeft standaard 114 kw en dat blijft mooi binnen de 40% regel. Hoe dat zit met 130 kw (B204 of zoiets?) durf ik niet te zeggen. Ik heb wel gemerkt dat t helpt als je de papierwinkel netjes in orde hebt en het geheel er netjes verzorgd en afgewerkt uit ziet.
Voor de kosten hoef je t niet te laten.?53,- zijn peanuts bij zo'n(of soortgelijke)ombouw maar dan kun je dr ook nooit geen gezeik mee krijgen! En als ik zeg peanuts dan bedoel ik dat ook echt zo. Maar vraagt t maar eens aan iemand die zo'n project ook daadwerkelijk voltooid heeft. Het kost stiekem n bult geld ook al kun je veel zelf en blijf je net zo lang zoeken naar het onderdeel dat wel n goeie prijs heeft. De fabeltjes dat allemaal met 'n paar honderd euri klaar is die moet je vlug vergeten. Of ik spijt heb dat ik er aan begonnen ben..... NEE,absoluut niet. Ik geniet met volle teugen van zowel het bouwen als van het rijden met de auto. Vooral dat laatste is n kroon op het werk. Het probleem is alleen dit,Anjo heeft t ooit eens heel treffend uitgedrukt in een artikel in "Volvoice"........een projectauto is NOOIT klaar!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Hm 230 ET..........lekker hoor! Maar dan is een upgrade van het remsysteem idd wel zeer wenselijk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Omdat ik vanmorgen even in Landgraaf en Brunssum moest zijn,ben ik via Duitsland terug gekomen....leuke gelegenheid om de nieuwe nokkenas eens echt te laten bewijzen wat ie waard is ennnnnnnn................ ffff het stof uit de uitlaat te blazen.......
[youtube]iLrEhEfukIc[/youtube]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.