show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
360 GL sedan 1986 van Lucluc
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2010 11:24 #820280
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GL sedan 1986 van Lucluc
Mooie vondst!
Als het goed is heb je maar 1 stabilisatorstang hoor. Het vervangen van alle rubbers in de voorwielophanging scheelt al veel gerammel en wolligheid in de besturing.
Als het goed is heb je maar 1 stabilisatorstang hoor. Het vervangen van alle rubbers in de voorwielophanging scheelt al veel gerammel en wolligheid in de besturing.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2010 11:54 #820282
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GL sedan 1986 van Lucluc
Hoe heten die twee stangetjes bij de veerpoten dan?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2010 13:17 #820287
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GL sedan 1986 van Lucluc
Geen idee eigenlijk. In het engels heb ik ze wel eens "uplinks" horen noemen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2010 13:22 #820289
door V300 register
Ik hoor geen 'kloenk' als ik over drempels rij, maar een 'krak'. Kan natuurlijk ook in de veerpoten zitten, maar het lijkt of die voorste stabilisatorstang tegen de motorbeschermplaat komt.
Trouwens net voor het eerst getankt: 1 op 10! Veel files, binnenwegen en korte stukjes snelweg zonder file.
Trouwens net voor het eerst getankt: 1 op 10! Veel files, binnenwegen en korte stukjes snelweg zonder file.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2010 14:28 #820296
door V300 register
Gewoon even mee rijden JL, mijn rode krakte en piepte ook langs alle kanten toen ik hem net had, nu hij weer wat wakker is en dagelijks gebruikt wordt, is het kraken al weg!
Hij kraakte dan vooral bij het sturen...
Kan gewoon allemaal wat stroef zijn! Lekker even rijden!
Indien je schokbrekers versleten zijn, kan je die natuurlijk best gewoon vervangen...
Hij kraakte dan vooral bij het sturen...
Kan gewoon allemaal wat stroef zijn! Lekker even rijden!
Indien je schokbrekers versleten zijn, kan je die natuurlijk best gewoon vervangen...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2010 17:26 #820303
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2010 12:28 #820347
door V300 register
Haha, ik was al benieuwd wie 'm gekocht zou hebben! :humor:
Hij stond twee weken terug op Speurders en toen ben ik gaan kijken. Viel mij tegen, dus jammer van dat hele stuk rijden. Vooral de voorbalk, de spatbordranden en dat interessante gat bij de schokbreker linksvoor... De verkoper was bereid veel water bij de wijn te doen, maar ik ben op zoek naar een exemplaar zonder laswerk/rottigheid. Hij moet wel beter zijn dan mijn huidige namelijk...:hmmz2:
Maar JL, van harte! yeehaa! Ik ben blij dat hij in ieder geval wordt gered (Lang leve de sedan!) en heb veel respect voor het feit dat je er aan durft te beginnen! Veel succes dus en ik ben benieuwd naar het verhaal van dit project!
Hij stond twee weken terug op Speurders en toen ben ik gaan kijken. Viel mij tegen, dus jammer van dat hele stuk rijden. Vooral de voorbalk, de spatbordranden en dat interessante gat bij de schokbreker linksvoor... De verkoper was bereid veel water bij de wijn te doen, maar ik ben op zoek naar een exemplaar zonder laswerk/rottigheid. Hij moet wel beter zijn dan mijn huidige namelijk...:hmmz2:
Maar JL, van harte! yeehaa! Ik ben blij dat hij in ieder geval wordt gered (Lang leve de sedan!) en heb veel respect voor het feit dat je er aan durft te beginnen! Veel succes dus en ik ben benieuwd naar het verhaal van dit project!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-03-2010 12:05 #820446
door V300 register
Ik vind het eerlijk gezegd meevallen. Hij loopt ook erg goed en heeft ook veel onderhoud gehad. Plaatwerk moet aardig wat aan gebeuren, maar dat weten we inmiddels allemaal. Een exemplaar zonder laswerk vinden is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Het gekraak komt trouwens van de motorbeschermplaat die loshangt. Straks maar even verwijderen.
Het gekraak komt trouwens van de motorbeschermplaat die loshangt. Straks maar even verwijderen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2010 10:52 #820518
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 360 GL sedan 1986 van Lucluc
Zo te lezen valt het allemaal nog mee. Heel veel plaatwerk is ook nog te krijgen (begreep ik). Vooral het aanleveren van achterwielranden is handig om een mooi herstel op gang te krijgen. Iedere 360 in deze staat of nog iets slechter is het zeker waard om volledig hersteld te worden. Er zijn er nog maar ongeveer 300 (of is het minder)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-03-2010 11:20 #820521
door V300 register
Het valt echt wel mee idd. Graag zou ik jouw oordeel nog willen.
Gisteren heb ik de motorbeschermplaat verwijderd en is het gekraak over drempels verdwenen. Verder heb ik besteld: distributieset, bougies, kabels, rotor en verdeelkap. Luchtfilter ben ik vergeten. En natuurlijk een kleppendekselpakking. Dan ben ik klaar voor aanstaande sleuteldag!
Gisteren heb ik de motorbeschermplaat verwijderd en is het gekraak over drempels verdwenen. Verder heb ik besteld: distributieset, bougies, kabels, rotor en verdeelkap. Luchtfilter ben ik vergeten. En natuurlijk een kleppendekselpakking. Dan ben ik klaar voor aanstaande sleuteldag!
Moderators: Mark Smeets