360 GL sedan 1986 van Lucluc
- V300 register
- Verbannen
die cisac op LPG is natuurlijk geen succesformule, dat ie ?berhaupt stationair loopt valt nog mee (de vlotter ligt los te rammelen in de carburateur, als je op LPG rijdt)
een simpele oplossing is er volgens mij ook niet eens. Je zou kunnen proberen iets van dempings materiaal in de lvotterkamer te doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Een kleurrijke groep auto's heb je nu :yesyes:
Die twee liter sticker doet me terugdenken aan de mosgroene 360 die mijn ouders hebben gehad, vond dat als kind zeer stoer staan weet ik nog en volgens mij zat daar ook precies diezelfde gas/benzine schakelaar in.
Heel veel rij en sleutel/plaatwerk-aanpak plezier!
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;136497 schreef : die cisac op LPG is natuurlijk geen succesformule
Tja, hoeveel Volvo rijden prima met die carburateur? De Stromberg en lpg is volgens velen ook geen goede combinatie. In feite is benzine natuurlijk veel beter om op te rijden, maar die prijs he?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
leuke auto verder! Die gebreken zijn allemaal wel op te lossen inderdaad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Tj??rd;136501 schreef : Ik ken die Cisac niet, maar is het niet mogelijk om net als bij de Stromberg een soort lift-constructie op vacuum te bouwen, zodat de vlotter omhoog gehouden wordt en dus niet gaat rammelen als ie droogstaat?
dat zou misschien wel kunnen. probleem is alleen dat:
- de armpjes van de vlotter zeer fragiel zijn (totaalgewicht inclusief de 2 drijvers = 6 gram)
- de constructie van de carburateur zeer compact is waardoor er bijna geen ruimte is
- het niet zo mag zijn dat er een 'open verbinding' tussen de vlotterkamer en de buitenlucht ontstaat (ivm compensatie van de luchtfilterweerstand)
een beter idee lijkt me om 'gewoon' de benzinetoevoer af te sluiten en iets in de vlotterkamer te maken waardoor de vlotter in de onderste stand zachtjes wordt opgevangen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
of heb je een gasbel in je tuin gevonden? :wtf2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Kleine kans dat je de onderhoudsgeschiedenis krijgt; heb ik ook geprobeerd met m'n vorige 343 maar is mislukt omdat het langer dan 5 jaar geleden was dat 'ie er voor het laatst was geweest. Zelfde verhaal voor de DLS (komt van De Beemd). Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Als je wilt weten of het een ori Volvo installatie is; ga even langs Arendsen in Doetinchem en laat Fred er even naar kijken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.