360 GL sedan 1986 van Lucluc
- Laurens Post
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;136508 schreef : Ik had er met de GLS ook al last van. Na 30.000 km op lpg loopt ie niet zo lekker meer op benzine. Toch wil ik het liefst dat overschakelen mogelijk blijft. Ook voor als je in het buitenland bent, want dan kan gastanken een probleem zijn.
Mijn vader rijdt al jaren op LPG en rijd dan een keer per week een flinke rit op benzine. Volgens mij word dit altijd aangeraden om te doen omdat alleen op LPG rijden erg slecht is...
Verder heel mooi, weer een sedan er bij!
- V300 register
- Verbannen
Maar dat is dus nogal carburateur-afhankelijk, geen idee in wat voor auto je vader rijdt?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
de vlotter is van hard plastic dus die overleeft het wel om langere tijd droog te liggen rammelen in de vlotterkamer.
Voor Cisac is er maar 1 echte oplossing: de carburateur eraf halen als je op LPG rijdt.... (in de UK was iemand die een gasklephuis + gasmengstuk als drop-in vervanging voor de carburateur gemaakt had)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
Lucluc;136466 schreef : .....Schokbrekers zijn ook niet meer lekker, dus moet aboluut vervangen worden....
volvofiel;136659 schreef : Ik zit die foto's nog eens te bekijken, maar is 'ie nu verlaagd of lijkt dat zo?
Ik denk dat hij een beetje door de veren is gezakt, en dat in combinatie met slechte schokbrekers doet hem iets lager lijken / liggen. Onze grijze ligt ook een stuk lager dan de blauwe, precies verkeerd om dus :+
Mooie auto btw luc!
- V300 register
- Verbannen