Volvo 340 DL alias "Streepje"
- V300 register
- Verbannen
Op weg naar het werk hield ze inderdaad nog in bij vanuit stationair gas geven, maar de choke iets open hielp goed. (en dicht drukken bij wegrijden) Niet zoals het hoort, maar d'r kunnen voorzichtig wat kilometers mee gemaakt worden. Nakijken komt na de trouwerij wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Daar we toch moeten gaan opruimen in het wagenpark (Ja, 11 is te veel) gaan we kijken wanneer we de tijd kunnen nemen om te bepalen wat we nodig hebben om Lijntje langdurig op de weg te houden.
Beide op de weg houden gaat niet lukken en zal ik ook zeker niet proberen als ik daarmee een van de andere, nog zeldzamere (en leukere) wagens moet offeren, dus dan maar verstandig zijn en degene nemen die de meeste overlevingskansen heeft.
Zeker na alle swaps die Streepje heeft moeten doorstaan (vario door Erik naar ik heb begrepen en het blok door ons) voelt ze 'op'.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Vandaag, tijdens de carb cursus wat idee?n opgedaan waardoor ik een idee heb waar te zoeken en we zien weer wat mogelijkheden voor Streepje. Tevens nog even met Freddy gekletst en die heeft een duitse Club staan, met defecte 5 bak. Laten we die nu net niet nodig hebben, maar er zitten wel bruikbare onderdelen aan. Met een beetje geluk genoeg om zowel Streepje als Lijntje wat op te kalefateren zonder een van beide te offeren.
Er wordt nog aan alle kanten gekeken naar mogelijkheden om Streepje op de weg te krijgen... wordt vervolgd...
- Laurens Post
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ons gaat het voornamelijk om het interieur, het plaatwerk en het blok. Dit interieur en deze lak zie je niet veel helaas.
Overigens schijnen de sleutels er niet bij te zitten... rijdt wel lastig.
- Laurens Post
- Nieuw lid
huysmans;134185 schreef : Hey, laat dat... Streepje d'r onderdelen voorraad als prima repareerbaar betitelen... (Zou niet de eerste keer zijn, zo zijn we aan Lijntje gekomen )
Ons gaat het voornamelijk om het interieur, het plaatwerk en het blok. Dit interieur en deze lak zie je niet veel helaas.
Overigens schijnen de sleutels er niet bij te zitten... rijdt wel lastig.
Ik weet wel zeker dat er geen sleutels bij zijn. Heb de auto al mogen bewonderen. Ik zat te twijfelen of ik die zou kopen als de 850 verkocht is. Maar aangezien er geen sleutels bij zijn. En geen nederlands kenteken, zie ik voorlopig nog van de koop af.
Al heb ik wel belang bij de 5-bak
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid