Het WEBSITE update topic!
- V300 register
- Verbannen
Kevin;255710 schreef : Ik ben op vakantie in Australië, maar als ik het goed zie heeft Diede het goed ingesteld. Ze kunnen nog wel aanmelden maar niks posten zonder dat we ze activeren. Dus jij krijgt die mails wel maar verder zou er niks door de spammers gepost moeten worden. Misschien nog even kritisch naar die aanmeld vragen kijken? Om de flow aanmelders te verkleinen.
Is alleen diede nu admin / moderator die berichten kan verwijderen? Dan is het niet zo gek dat het vol loopt. Bij aanmelding kan je niet altijd zien of iemand een spammer is, dat blijkt pas achteraf. En als je afhankelijk bent van één iemand, die zal ook wel eens op vakantie willen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Ik heb ook enkele rechten, maar niet om gebruikers te beheren bijvoorbeeld.
Ik heb het spamtopic even opgeruimd en gesloten. Op deze manier is de info die er stond in elk geval terug te vinden en wordt het niet verder volgespamd. Meer kan ik op dit moment niet doen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ik vermoed dat we nu te weinig menskracht, en/of tijd hebben om dit soort zaken adequaat aan te pakken.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik altijd in staat zal zijn om snel te reageren, maar vermoedelijk helpt het in ieder geval wel wat.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Ik kan zo op mijn telefoon het overzicht even niet tevoorschijn toveren maar Diede en ik hebben in ieder geval de admin rechten en verder zijn er een aantal moderatoren. Goed dat je het topic even hebt gesloten Mark, kunnen het ook aanpassen dat je voorlopig alleen geregistreerd mag posten? En ik denk dat we even verder moeten in het forum topic, deze was bedoelt voor de website
- V300 register
- Verbannen
Ik zal ook nog even kijken of ik iets kan doen aan de vraagbaak voor ongeregistreerde gasten.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Kan ik met eventuele vragen bij jou, Kevin of Mark terecht?
Samen met Robert340 kunnen we zo hopelijk de 'werklast' wat verdelen.
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
En als één van jullie vragen of een modereer opdracht heeft verneem ik het natuurlijk ook graag!
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ik geloof direct dat er daar dan wat vol loopt...