Het WEBSITE update topic!
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Op de achtergrond is dit weekend hard gewerkt om de beveiliging van de website up to date te brengen. Er bleek nog wel het een en ander aan te schorten... Binnenkort zullen we iedereen per mail gaan vragen om het wachtwoord te wijzigen.
Functioneel heb ik nog iets grappigs bedacht; het 'off topic foto album':
www.volvo300club.nl/fotoalbum_offtopic.php
Normaal gesproken worden in het foto album alleen Volvo 300s getoond, maar sommige leden hebben interessante andere auto's. Die kun je normaal alleen zien als je naar het profiel van de eigenaar gaat. Nu zijn ze ook allemaal bij elkaar te zien. Niet super nuttig, wel grappig.
- V300 register
- Verbannen
Leuk ook het offtopic foto album, staat alleen niet in het menu. Of staat die er alleen zodra je ingelogd bent?
- V300 register
- Verbannen
Ik krijg nu trouwens voor het eerst van Chrome de melding dat 'de website in het SPAANS ( :wtf2:) geschreven is', of ik hem wil laten vertalen naar het Nederlands. Heb ik nog nooit eerder gehad, kan dat kloppen?
- V300 register
- Verbannen
volvofiel 2;208139 schreef : Leuke toevoeging, dat album!
Ik krijg nu trouwens voor het eerst van Chrome de melding dat 'de website in het SPAANS ( :wtf2:) geschreven is', of ik hem wil laten vertalen naar het Nederlands. Heb ik nog nooit eerder gehad, kan dat kloppen?
Ja, dat zag ik ook. klopt natuurlijk niet maar ik weet niet precies waar het aan ligt. zal daar nog wel even naar kijken.
- V300 register
- Verbannen
RubenJ;208110 schreef : Mooi dat er zo nu en dan aan gewerkt word.
Leuk ook het offtopic foto album, staat alleen niet in het menu. Of staat die er alleen zodra je ingelogd bent?
Klopt; dit is nog een geheel op zichzelf staande pagina. Moet nog even kijken waar ik de link ga plaatsen.
- V300 register
- Verbannen
Op dezelfde manier als de motor, vario, plaatwerk pagina's onder techniek. Alleen dan zonder de overzichtspagina.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Een paar jaar geleden (toen de leeftijd voor de belasting nog niet expliciet gekoppeld was aan de 'datum eerste toelating') was dit nog spannend; want mogelijk voor- of nadelig voor je auto. Nu de leeftijd wordt vastgesteld adhv D.E.T. zijn deze gegevens enkel nog voor historische doeleinden interessant, vandaar dat we ze op de site publiceren.
- Wouter Borsje
- Premium lid
(mod edit)
...gebeurt er iets heel raars als je niet ingelogd bent; dan krijg je alle advertenties te zien!