Het WEBSITE update topic!
- V300 register
- Verbannen
1) Speciale tekens bij de afdeling evenementen was zo'n zelfde feest -> opgelost
Als je nog ergens op de site verrotte speciale tekens tegen komt; laat me aub weten.
2) De upload functie werkte (al jaren) niet -> nu weer wel. zo maar ineens. na het plaatsen van 1 extra slash ( . "/" . ) op de juiste plek in de code :+
3) Voor degenen die ooit wel eens een 'van' tussen hun voor- en achternaam hebben zien staan die er niet hoorde....dat is nu ook definitief opgelost. Het plaatsen van spaties, punten etc is ook niet meer nodig.
4) Zelfs het clubwinkel bestelformulier is weer werkend gemaakt. Ik heb meteen een bestellingkje er doorheen gejast :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Bijna zonde dat we al zo snel overgaan naar een nieuwe website :wtf2:
- Wouter Borsje
- Premium lid
Wouter;249676 schreef : ondertussen heb ik nog een paar 'bugs geplet'.
Als je nog ergens op de site verrotte speciale tekens tegen komt; laat me aub weten.
Heb ik er eentje, de é van privé berichten: Priv�-berichten .
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;249691 schreef : Heb ik er eentje, de é van privé berichten: Priv�-berichten .
Dat is op het forum subdomein. Ik bedoel echt de dingen op www.volvo300club.nl/ etc
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;249691 schreef : Heb ik er eentje, de é van privé berichten: Priv�-berichten .
ook deze is opgelost.... was nog een van de eenvoudigste ook, want die kon ik gewoon via het taalversie beheer gedeelte aanpassen.
- Mark Smeets
- Moderator
Graag ontvangen we van de leden nog feedback. Via onderstaande link kunnen jullie de testversie van de nieuwe site reeds bekijken. Veel plezier!
volvo300club.meodemo.nl/
- V300 register
- Verbannen
- Site is mooi responsive op verschillende devices! Sitespeed is matig maar dat komt waarschijnlijk omdat hij op een testserver van MEO draait. Responsetijd van de oude website is namelijk veel beter (0,3 t.o.v. 2+ sec).
- Hebben jullie overwogen de nieuwe website te migreren naar https? Gezien de functie van de website misschien niet zo belangrijk maar als er dan toch een nieuwe site komt is dat misschien een kleine stap. Juist indexeren van de sitemap via Google Search Console zou ik zeker doen.
- Ik zie geen Google Analytics (GA) tag in de source code. Misschien wordt er gebruik gemaakt van Google Tag Manager maar ik verwacht van niet. Een GA account aanmaken en tracking snippet toevoegen stelt niets voor en zorgt voor een hoop info over hoe de website wordt gebruikt.
- Is de vindbaarheid van de 300 site een prioriteit? Zo ja dan zou ik overwegen een zoekwoordenonderzoek te doen en wat SEO-optimalisatie door te voeren. De bestaande website is op termen als Volvo 340 en Volvo 360 erg slecht vindbaar (komt vooral door webshops voor auto-onderdelen die op mega veel keywords proberen te scoren). Dat klinkt misschien als veel werk maar een aantal simpele aanpassingen hebben vaak al effect.
Groet Cas
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Verder ziet het er heel mooi uit, maar is het niet de bedoeling om deze link op het ledenforum te zetten om de server van MEO niet teveel te belasten en om eerst alleen feedback van leden te krijgen?