Het WEBSITE update topic!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2019 09:07 #982018 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het WEBSITE update topic!
En hier een voorbeeld van hoe een vrij beschikbaar open source phpBB volvo forum eruit kan zien, dus gewoon een prima forum zonder (achterlijke) licentie kosten.
www.volvo-480-europe.org/forum/index.php

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2019 09:26 #982019 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het WEBSITE update topic!
Yes phpbb is een serieuze optie, hoop binnenkort met Diede eens te kijken hoe e.e.a. er uit ziet als we een migratie proberen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2019 08:52 #982077 door V300 register
Dit is ook heel interessant, het uploaden van plaatjes naar imgbb op een plekje op onze eigen website:
imgbb.com/plugin

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2019 13:30 #982715 door V300 register
Zoals jullie waarschijnlijk al wel gemerkt hebben, worden we de laatste paar dagen weer overspoeld door fake-accounts die ons forum volspammen met allerlei troep. Ik heb dit nu een paar keer verwijderd, maar dit kost me stiekem best veel tijd en ik heb geen zin om dit 2-3x op een dag te moeten doen. Daarom heb ik voor nu even de functie "moderate new users" aangezet, oftewel nieuwe gebruikers moeten eerst door mij goedgekeurd worden.

Sorry voor nieuwe gebruikers die hierdoor zullen moeten wachten op acties van mijn kant, het is helaas even nodig omdat er op het internet helaas figuren ronddwalen die het leuk vinden om ons het leven zuur te maken :sad:

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2019 15:40 #982716 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Het WEBSITE update topic!

setsunakaede;255382 schreef : Zoals jullie waarschijnlijk al wel gemerkt hebben, worden we de laatste paar dagen weer overspoeld door fake-accounts die ons forum volspammen met allerlei troep. Ik heb dit nu een paar keer verwijderd, maar dit kost me stiekem best veel tijd en ik heb geen zin om dit 2-3x op een dag te moeten doen. Daarom heb ik voor nu even de functie "moderate new users" aangezet, oftewel nieuwe gebruikers moeten eerst door mij goedgekeurd worden.

Sorry voor nieuwe gebruikers die hierdoor zullen moeten wachten op acties van mijn kant, het is helaas even nodig omdat er op het internet helaas figuren ronddwalen die het leuk vinden om ons het leven zuur te maken :sad:

:wtf2: Had je niet beter een nieuwe topic kunnen aanmaken en dit hier in kunnen plaatsten?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-07-2019 20:49 #982732 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het WEBSITE update topic!
Diede, super dat je dit hebt opgepakt! Thanks!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
10-08-2019 09:29 #982803 door Mark Smeets
Diede, volgens mij werkt het niet. Ik krijg nog dagelijks meerdere mailtjes per uur van nieuwe aanmeldingen. Weet je zeker dat het goed staat ingesteld?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2019 10:03 #982811 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het WEBSITE update topic!
Ik ben op vakantie in Australië, maar als ik het goed zie heeft Diede het goed ingesteld. Ze kunnen nog wel aanmelden maar niks posten zonder dat we ze activeren. Dus jij krijgt die mails wel maar verder zou er niks door de spammers gepost moeten worden. Misschien nog even kritisch naar die aanmeld vragen kijken? Om de flow aanmelders te verkleinen.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-08-2019 11:04 #982812 door Mark Smeets

Kevin;255710 schreef : Ik ben op vakantie in Australië, maar als ik het goed zie heeft Diede het goed ingesteld. Ze kunnen nog wel aanmelden maar niks posten zonder dat we ze activeren. Dus jij krijgt die mails wel maar verder zou er niks door de spammers gepost moeten worden. Misschien nog even kritisch naar die aanmeld vragen kijken? Om de flow aanmelders te verkleinen.

aah duidelijk! Dan staat het goed ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2019 11:15 #982813 door V300 register
Dat topic dat nu helemaal volgespamd wordt, staat in de ‘ook voor ongeregistreerde gasten’-rubriek, dus daar kun je ook met een account zonder postrechten los.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC