Het WEBSITE update topic!
- V300 register
- Verbannen
www.volvo-480-europe.org/forum/index.php
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
imgbb.com/plugin
- V300 register
- Verbannen
Sorry voor nieuwe gebruikers die hierdoor zullen moeten wachten op acties van mijn kant, het is helaas even nodig omdat er op het internet helaas figuren ronddwalen die het leuk vinden om ons het leven zuur te maken
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
setsunakaede;255382 schreef : Zoals jullie waarschijnlijk al wel gemerkt hebben, worden we de laatste paar dagen weer overspoeld door fake-accounts die ons forum volspammen met allerlei troep. Ik heb dit nu een paar keer verwijderd, maar dit kost me stiekem best veel tijd en ik heb geen zin om dit 2-3x op een dag te moeten doen. Daarom heb ik voor nu even de functie "moderate new users" aangezet, oftewel nieuwe gebruikers moeten eerst door mij goedgekeurd worden.
Sorry voor nieuwe gebruikers die hierdoor zullen moeten wachten op acties van mijn kant, het is helaas even nodig omdat er op het internet helaas figuren ronddwalen die het leuk vinden om ons het leven zuur te maken
:wtf2: Had je niet beter een nieuwe topic kunnen aanmaken en dit hier in kunnen plaatsten?
- Mark Smeets
- Moderator
- Mark Smeets
- Moderator
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
Kevin;255710 schreef : Ik ben op vakantie in Australië, maar als ik het goed zie heeft Diede het goed ingesteld. Ze kunnen nog wel aanmelden maar niks posten zonder dat we ze activeren. Dus jij krijgt die mails wel maar verder zou er niks door de spammers gepost moeten worden. Misschien nog even kritisch naar die aanmeld vragen kijken? Om de flow aanmelders te verkleinen.
aah duidelijk! Dan staat het goed
- V300 register
- Verbannen