- Berichten: 4
Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
De achteras hoeft er niet onderuit gelukkig. De bouten vooraan bij het koppelingshuis hoef je niet bang voor te zijn; de koppeling is net vervangen en die bouten dus ook.
Ik zal helpen zoveel ik kan, ik krijg er steeds meer zin in!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Nogmaals dank voor de snelle afhandeling en de mooie bandjes.
Het beestje is afgemeld bij Christ.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Hoe voelt het dan nu om net afgesproken te hebben om een echte 360 GLT te gaan slopen tot er niets meer van over is?Erik;96500 schreef : De V360 is er dermate weinig dat je er heel zuinig en spaarzaam mee om moet springen. Dat geld overigens ook voor de 340 met 1700 motor.
Zeker de GLT's en GLS, maar ook de gewone uitvoeringen verdienen nu allemaal gered te worden van sloop, circuit of cross.
... Op die manier is de redding van de V360 nabij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Ik heb het nu als volgt gedaan:
- pen door tool (kleine gaatje)
- pen door deurpen,
- speciaal moetje erop
- tikken maar.
Deupen terug:
- pen door deurpen,
- pen en deurpen positioneren boven scharniergat,
- tikken maar.
Is dit juist??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
maar het eruit trekken doe je goed!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
looool
die heeft heel apart gereden waarschijnlijk:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
De deur waar linksonder roest in zit en waar de stootstrip niet goed van was, wilden ze absoluut vervangen door een beter exemplaar in de kleur 219. Die had ik liggen. Daarnaast zaten er krassen op het raam. Daar wilden ze ook niet meer rond blijven rijden.
Wat was ik blij dat deze mannen met zorg en liefde deze bijzondere en zeldzame GLT gaan onderhouden. Ik hoop dat ze zich hier nog komen voorstellen met foto's en dat ze het waard vinden om clublid te worden.
De GLT is zeker het bewonderen waard.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.