Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Erik;95479 schreef : (...) Daar moest hij de uitlaat voor loshalen. Dit deed hij met veel geduld en beleid. (...)
:lol:
Als ik me goed herinner hoe dat gisteravond ging dan leek het loshalen van uitlaat, staartstuk en as meer op ":flame: GREAAMMASDFR! @#$!@#$)) I#@$&!@#$))(!#$@% *POKPOKPOK* HNGGGGGEEEGGGMNNNNGGGGG K**********TE H**REDING:flame::crazy1::no_comment::barf::S:grr: "
dan op iets dat als "met geduld en beleid" leek
Maar het is losgekomen, zonder afgebroken boutjes, en het is zelfs ook weer in elkaar gekomen en op wonderbaarlijke wijze om 2 uur 's nachts hier voor de deur in een parkeervak geland
Was wel een leuk dagje sleutelen zo, alleen een beetje aan de lange kant
- V300 register
- Verbannen
"plop"
"BATS!"
"neeeeeee!! aaargh" *hogere machten aanroept*
Uiteindelijk wilden de schijven wel opzij voor een stukje hout waarop ik de hele auto liet zakken
- J. Ruiter
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen
en diede heeft die rode 340 vario van die amsterdammers ook nog gerepareerd samen met eric..Erik;95479 schreef : Gisteravond was het 12.15 uur toen Diede en ik de deur van de werkplaats konden sluiten. Diede heeft geheel zelfstandig zijn koppelingshuis en aandrijfas verwisselt. Daar moest hij de uitlaat voor loshalen. Dit deed hij met veel geduld en beleid. Diede je bent ondertussen best wel handig:y:.
De ex-auto van Alex is dankzij de inzet van Diede wederom een stuk korter en kleiner geworden. De motorruimte rijd nog, maar voor de rest zijn het plaatdelen geworden.
Ik heb daardoor wel een compleet dak met stijlen over. Wil misschien iemand een dubbeldakker gaan maken?
- V300 register
- Verbannen
Kan je niet met dat dak en die 34560 gecombineerd, een 340 station klussen? Moet lukken toch?
- J. Ruiter
- Verbannen