Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Markvictor;77651 schreef : Een slijptol heb je zat aan.....
dus jij haalt een paneel bij de puntlasjes er met een slijptol uit... ook fijntjes... :snif:
volvofiel;77642 schreef : Hier ben ik het volledig mee eens.
Daarnaast zijn schuren in de oostelijke helft van het land het goedkoopst denk ik.
Bodejodel;77644 schreef : Dat denk ik ook wel ja. Het is een eindje rijden, maar we zijn als club niet groot genoeg om enorme bedragen voor loodshuur op te hoesten...
Note to self: "Tijd om de nieuwjaarsknaller te winnen!"
Vergeet het maar? het oosten is niet meer het walhalla voor goedkope (huis)vesting, dat komt omdat die vermogende mensen uit het westen zonodig de rust in het oosten moesten opzoeken, waardoor het populair is geworden hier en dus de prijzen omhoog schoten. :flame:
?bedankt nog?:hmmz:
Ga maar richting noorden, Friesland of in Duitsland aan de Groninger grens ofzo? :hmmz2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Maar je hebt gelijk, wij hebben nieuwe buren. Twee mensen uit Wassenaar... man man wat een zeikerds. Ik mag m'n auto niet meer in de hoek voor de heg van ons huis zetten, dan kan die kerel niet meer in ??n keer achteruit z'n oprit insteken met z'n vette X3... hij kan gewoon niet sturen:flame:
Hij beschuldigde me ook van olievlekken op de straat, terwijl die helemaal niet van mijn motor afkomen. Die komen van de 850 van m'n broer.
Dat wil 'ie niet geloven, omdat er zo vaak aan 'die groene wagen' gesleuteld wordt...
Amokmakers, die westerlingen.
- Mark Smeets
- Moderator
Kevin;77760 schreef : Kreeg net post van de FEHAC:
Belastingvrijstelling blijft nog 3 jaar intact. Daarna km-heffing met vrijstelling voor 25+-voertuigen
Zoals jij het zegt hoeven auto's van 25+ dan dus geen kilometerheffing te betalen.. en zijn ze dus feitelijk alsnog belasting vrij.. alleen zie ik dat nergens in de tekst van de FEHAC staan??? :snif:
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Ik heb alleen er boven geschreven dat ik post had. En inderdaad las ik er in het verhaal niks over terug.
- Mark Smeets
- Moderator
Ik dacht dat jij die eene zni nog getypt had en dat onder de datum hun tekst begon..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Dit stond ook al een paar dagen op hun website te lezen.Kevin;77760 schreef : Kreeg net post van de FEHAC:
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat het met ideeen blijft en nooit van de grond komt. Iedereen wil zoiets, maar wie wil zich er nu elke week voor inzetten....
Kijk, dan word het ineens anders natuurlijk!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Inderdaad moeten we op een wat kleinere schaal beginnen. Een garagebox is alleen heel snel vol denk ik. Met een paar gedemonteerde auto's kom je al ruimte te kort, zelfs als je de (beperkte)hoogte in gaat. Er moet eigenlijk ook een mogelijkheid zijn om overdekt en het liefst binnen te demonteren. Met 3 graden buiten in de regen sleutelen is niet leuk... :nono:volvofiel;77759 schreef : Het lijkt me dat er op kleine schaal begonnen moet worden. Niet meteen een schuur ? la Jack-formaat, met een goede indeling is een garagebox voldoende.
Een plekje van 3 x 6 meter om te demonteren is wel handig, zeker als je met een man of 3 met een auto bezig bent.
Een boeren schuur of een gedeelte daarvan is wel leuk, maar je moet wel een schuur vinden waarvan de eigenaar zit te wachten op gesleutel. Stallingsruimte genoeg, maar voor sleutelwerk moet vaak ook nog een extra brandverzekering afgesloten worden. :flame:
We zouden eens bij deze jongens kunnen informeren wat er allemaal bij komt kijken... Ze doen precies hetzelfde als wat wij willen doen: Stallen en sleutelen.
Zo'n ruimte zou een droom zijn. het is ook een mooie locatie voor extra sleuteldagen...
Zouden die bedragen per maand zijn? 40 x 35 (geschat gemiddelde tussen sleutelaars en stallers) = 1400 euro per maand...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Over drie weken ga ik er naartoe, misschien kan ik eens wat vraagjes stellen.