Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-11-2008 22:15 #738403
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Super. Chappeau voor Joost.
Ik ga ook een mail sturen.
Ik ga ook een mail sturen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-11-2008 22:16 #738404
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Als we dat nu allemaal eens doen? Het is immers voor velen van belang. Ik heb nog makkelijk praten met twee '82-ers.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-11-2008 22:24 #738405
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
die man kijkt dan morgenochtend in z'n postvak
"ja ik zit bij de volvo 300 club..."
die leest dan echt niet meer al die mailtjes door hoor...
die leest dan echt niet meer al die mailtjes door hoor...
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
21-11-2008 22:37 #738408
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
denk je dat hij al die standaard emails van die Opelclub leest?
Het gaat om het gebaar..
zodra hij in het onderwerp iets met oldtimer belasting ziet staan, dan klikt hij al bijna meteen op delete lijkt mij.. anders heeft hij bijna een dagtaak en het beantwoorden van elke mail persoonlijk..
Het gaat om het gebaar..
zodra hij in het onderwerp iets met oldtimer belasting ziet staan, dan klikt hij al bijna meteen op delete lijkt mij.. anders heeft hij bijna een dagtaak en het beantwoorden van elke mail persoonlijk..
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-11-2008 22:40 #738410
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
www.autoblog.nl/archive/2008/11/20/belas...-blijft-zoals-het-is
.
Zo das mooi. Maar het gaat er wel een keer van komen hoor vroeg of laat geloof dat maar. Of dat ze er 30 ipv 25 jaar van maken.
Zo das mooi. Maar het gaat er wel een keer van komen hoor vroeg of laat geloof dat maar. Of dat ze er 30 ipv 25 jaar van maken.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
21-11-2008 22:55 #738414
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Dat is fijn om te lezen..
wel raar dat ik dan over dat artikel heen gekeken heb.. Maja als je in 5 minuten alle artikels van 1 week probeert te bekijken:crazy1:
wel raar dat ik dan over dat artikel heen gekeken heb.. Maja als je in 5 minuten alle artikels van 1 week probeert te bekijken:crazy1:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-11-2008 22:59 #738416
door Jeroen van Bodegom
Zoek op Autotrack maar eens naar auto's met een kmstand van 350.000 km tot 999.999 km. Pagina 28 tot 44 zijn allemaal Volvo's. Nog geeneens 1 hele pagina met Opels... :humor:
Ook veel Mercedes te vinden.
Kilometers zeggen niet direct alles over de leeftijd, maar wel over de betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid heeft dan ook weer invloed op de leeftijd die een auto haalt... Maar dit wisten we eigenlijk allemaal toch wel?
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Dat denk ik niet hoor!Lucluc;76740 schreef : Ik denk dat jouw ogen ook vooral letten op Volvo's.
Zoek op Autotrack maar eens naar auto's met een kmstand van 350.000 km tot 999.999 km. Pagina 28 tot 44 zijn allemaal Volvo's. Nog geeneens 1 hele pagina met Opels... :humor:
Ook veel Mercedes te vinden.
Kilometers zeggen niet direct alles over de leeftijd, maar wel over de betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid heeft dan ook weer invloed op de leeftijd die een auto haalt... Maar dit wisten we eigenlijk allemaal toch wel?
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
21-11-2008 23:18 #738424
door Mark Smeets
Dank U Jeroen voor de mooie argumentatie bij mijn post
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-11-2008 23:35 #738435
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Graag gedaan!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-11-2008 01:36 #738446
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Zo zie je maar: onze 'volks'vertegenwoordigers hebben meer op met de staat dan met de burgers voor wie ze het woord denken te voeren. Ik hoorde dat, nadat het amendement in de Kamer was afgeschoten, meneer Cramer
alweer op zoek was gegaan
naar steun voor zijn plan. Als alle politici nu eens met dezelfde voortvarendheid in de weer gingen met zaken die er echt toe doen, dan leefden we in de perfecte wereld. Waar burgers echter jarenlang tevergeefs klagen over overlast in Gouda door een korpschef en een burgemeester die niet willen luisteren, komt Cramer alleen van zijn reet als er weer eens een belastingvoordeeltje af te pikken valt. Ik zeg: wegenbelasting afschaffen voor iedereen! Wegen worden er toch niet van gebouwd en provincies liegen de opcenten weg in zorgvuldig georkestreerde jaarrekeningen (want hoe komt de provincie Noord-Holland aan 100 miljoen euro om op te potten bij Icesave?). Wel zo eerlijk.
Moderators: Mark Smeets