Mr.Borrie's Volvo 360 CUP wagen
- Boris Duijndam (GAST)
- Nieuw lid
ook erg gaaf!Bodejodel;192481 schreef : Hij heeft nog geen 2 ton gelopen.
Ik wacht nog steeds op de foto's. dan maak ik er wel een "interessante advertentie gezien" van...
Ook leuk voor in mijn 960... Dan heb ik een 955...
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Mike07;192348 schreef : Je opmerking lijkt me dan ook redelijk overbodig en wil je bij deze dan ook een keer uitnodigen om de sfeer en de spanning tijdens races te komen proeven op een van onze racedagen in 2012.
Ik ontken niet dat het zeer zeker een leuke racerij is, maar ik doelde op het feit dat de regels wat wazig zijn. Bij elke race zal wel wat niet volgens het boekje gaan, maar bij de 360 cup leek dit wat vreemder dan normaal (maar ik weet ook niet wat ''normaal'' is)...
Zoeken jullie nog een pace car? Kan ik de 760 eens uitlaten en wie weet kan niemand me bijhouden en geven ze me meteen de kampioenstitel:yeah:
- V300 register
- Verbannen
Laat dat showroomtopic, Boris & Michael nou gewoon lekker hun gang gaan. Ik denk dat deze kerels heel wat meer liefde en vooral tijd steken in een 300 dan veel van ons
- V300 register
- Verbannen
flyhart;193713 schreef : Ik word hier zo moe van he. Stop es met zeiken over die 360 cup. Die shit is gewoon vet, en het heeft ook echt geen zin om het met een 850 te gaan vergelijken. Practisch elke modernere auto is sneller dan een 360.
Laat dat showroomtopic, Boris & Michael nou gewoon lekker hun gang gaan. Ik denk dat deze kerels heel wat meer liefde en vooral tijd steken in een 300 dan veel van ons
Waar zit die "like - Button" ? Haha..
- Laurens Post
- Nieuw lid
Iedereen heeft zijn eigen smaak en als iedereen dezelfde smaak had gehad, dan was alles hetzelfde
- V300 register
- Verbannen
Ik ben ook totaal geen fan van bangerracen en crossen en dergelijken, ik verafschuw het zelfs! De Volvo 360 cup daarentegen, vind ik best een mooi iets. De coureurs zorgen veelal goed voor hun auto, en het is hun hobby. Deze auto's worden gebruikt voor hobby terwijl ze anders waarschijnlijk op de sloop stonden weg te rotten, wat is dan beter?
Ik zie veel liever een mooie in perfecte staat zijnde straat 340 of 360, maar een cup-360 is nog altijd veel beter dan een sloop-360. Of nog erger, een cross-360...
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Keuze is of hem naar straatwagen te bouwen of zonder kooi en stoelen aan te bieden aan de cup. Hoe dan ook moet hij wel rond de 2500 opleveren met de spullen die erop zitten. Voor minder kan ik beter de rekken in mijn loods met mooi spullen inruimen vd wagen.
Wagen zou bij de verkoop hebben.
- Koni voor, landrover dempers achter
- intrax veren (4cm verlaagd)
- CUP camber mod
- 14" stalen velgen met goede banden
- standaard 360 Stuur
- set riemen er los bij
- net grijs interieur
- losse hemel
- Nordica Striping
- hoodpins voor en achter
- nieuwe bougiekabels
- jaar oude bougies,rotor verdeelkap (alleen de races gereden, lage km)
- Cup specs uitlaat, geen middendemper en diesel eindemper
- Vers jaar APK
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid