Het KONI schokbreker topic
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ook over de rode koni's ben ik wel te spreken, nu met 250lbs veren staan ze helemaal dicht zonder ?cht enorm oncomfortabel te worden; komt wel weer door m'n stoelen, die maken een superstugge auto echt een stuk comfortabeler...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Ik heb net een mailtje gestuurd naar AR-Parts, even afwachten of hun ze op voorraad hebben.
De standaard Volvo stoelen in de GLS zullen de meeste onprettige bewegingen er nog wel uitfilteren.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;164322 schreef : Reclame maken mag natuurlijk niet, maar ik heb een setje luchtdempers voor achter te koop, kun je ze naar smaak harder of zachter zetten
Hmmm, voor als ik lpg in wil bouwen klinkt dit wel leuk. Vraag me trouwens af wat voor dempers die nieuwe verstelbare bij DAF hobby zijn?? Natuurlijk wel wat duurder maar eerlijk gezegd wel nieuw!
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Moet ik aan toevoegen dat de achterzijde nog de originele schokdempers heeft en de tank altijd halfvol tot vol zit.
- Mark Smeets
- Moderator
@ Gerrit: Luchtvering is toevallig vandaag verkocht aan een (nieuw) clublid, hij stelt zich in de volgende volvoice voor
- Chris Kobes
- Nieuw lid
*Hoevaak zet je SPAX in een zin :+*
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Koni's zijn ook gewoon nog nieuw te bestellen hoor... :yesyes:Gekke Gerritje;164408 schreef : Hmmm, voor als ik lpg in wil bouwen klinkt dit wel leuk. Vraag me trouwens af wat voor dempers die nieuwe verstelbare bij DAF hobby zijn?? Natuurlijk wel wat duurder maar eerlijk gezegd wel nieuw!
- V300 register
- Verbannen