Het KONI schokbreker topic
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Schuurmans
- Nieuw lid
Koni Rood:
86-1919 (Golf 1 voor) ? 200,-- set
80-1781 (Alfa guilia achter) ? 175,-- set
Koni Geel:
86-1919Sport (Golf 1 voor) ? 225,-- set
80-1781Sport (Alfa guilia achter) ? 180,-- set
Prijzen zijn incl. BTW
Voor februari komt daar nog de korting bij (af):
Bij bestelling van 1 set: 5%
Bij bestelling van 2 sets (b.v. voor + achter): 7,5%
Bij grote belangstelling kan er wellicht nog iets meer met de prijs gedaan worden, alhoewel Koni daar niet echt sterk in is.
Opmerking: Normaal gesproken test/verifieer ik eerst alle producten op juistheid voordat ik ze te koop aan bied.
Maar omdat ik al diverse vragen heb gehad over de koni schokbrekers plaats ik zonder deze tests/verificaties de producten.
Technisch inhoudelijke vragen over de schokbrekers kan ik dus op dit moment nog niet beantwoorden. Maar gezien de eerdere positieve ervaringen hier moet het niet zo'n probleem zijn deze schokbrekers toe te passen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Als iemand nu nog de juiste pasbussen kan maken worden we daar helemaal vrolijk van!
- Schuurmans
- Nieuw lid
Pethconi;129083 schreef : Precies dat, die ringen zitten er trouwens gewoon bij....
Zoals ik het in het bericht van Pethconi lees zitten de bussen standaard bij de set?
Als dit niet zo is kan ik, als ik de maten heb, wel kijken of ik ze kan laten maken.
Bij sommige Volvo 240/260 modellen moeten er ook van die ringen in, die zitten er ook bij.
Daar moeten ze wel onder in de schokbreker.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ben benieuwd wat hij dan hiermee bedoelde?Pethconi;128883 schreef : Heb via Ebay duitsland een mooie set rode koni's rondom, voor een golf 1 gekocht. Die zijn heel eenvoudig pas te maken dmv een opstelring.
Daarna wat extra schroefdraad bij draaien en je hebt het zelfde karakter als een rode koni voor de volvo 300.
Ze gaan bij mijn in de 343...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
van 14mm naar m12x1,5 snijden vind je snij-ijzer trouwens ook niet al te prettig, ik zou hem eerst even in de draaibank spannen..
die prijs voor de achterdempers is trouwens wel positief, ik moest 125 per koni-geel demper aftikken!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ik zat naar jos z'n foto's te kijken maar dat is natuurlijk al een 300 demper..
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;132053 schreef : voor de golf passen ze direct maar voor passing in de 300 veerpoot moet er een bus bij. deze schokbrekers zijn kleiner, dus het lijkt me zinvoller om de bus bovenop de schokbreker te plaatsen ivm in en uit veren.
Dit klopt, dit is dus ook de bedoeling.... niets meer en niets minder...