Het KONI schokbreker topic
- V300 register
- Verbannen
ik heb daar nog een mooie tekening van, van koni.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Pethconi;129021 schreef : ok, dat kan ook natuurlijk. diameter is precies hetzelfde...
ik heb daar nog een mooie tekening van, van koni.
Scannen en posten!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
cgi.ebay.de/Golf-3-GTI-VR6-Koni-kompl-Fa...?hash=item3ca3648eef
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik ben er nooit mee bezig geweest omdat ik originele heb. Maar als blijkt dat mijn beschadigde koni's snel slijten is er vlug genoeg een vervanger.
Achterste koni's zijn voor defenders of guilia's te krijgen. Als je iets anders wilt kun je van elke willekeurige demper de ogen afslijpen en draadeinden oplassen. Je kunt alles passend maken.
Het is niet zo moeilijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Iets zegt me dat het niet goed kan zijn voor het binnenwerk, olie enz... Bij lassen cre?er je altijd spanningen en denk dat je die nu wel net niet wil hebben in je schokdemper!
Vraag mij dan bij deze ook af of dat niet in strijd is met de APK regels!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
een veerpoot aanpassen voor een schokdemper is ook wat anders als een schokdemper aanpassen voor een veerpoot.
volgens mij heeft jochen nu de schokdemper in de veerpoot laten vallen, en vervolgens een bus gemaakt die ervoor zorgt dat de schokdemper niet in de veerpoot gaat klapperen als de grote moer weer vast zit.
dat gaat al prima, je kan evt die 2 omdraaien en een bus de veerpoot in laten vallen en dan pas de schokdemper. wat idealer is weet je ahdv de maten van de schokbreker mbt in en uit veren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik ken overigens wat 300's die met andere dempers achter rijden waar ze gewoon de ogen van een willekeurige dempers afgeslepen hebben en een bout aan beide kanten aangelast hebben. Rustig lassen en goed koelen, geen probleem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;129064 schreef : bij de apk worden geen veerpoten gedemonteerd en daar heb je ook gelijk je antwoord:D
een veerpoot aanpassen voor een schokdemper is ook wat anders als een schokdemper aanpassen voor een veerpoot.
volgens mij heeft jochen nu de schokdemper in de veerpoot laten vallen, en vervolgens een bus gemaakt die ervoor zorgt dat de schokdemper niet in de veerpoot gaat klapperen als de grote moer weer vast zit.
dat gaat al prima, je kan evt die 2 omdraaien en een bus de veerpoot in laten vallen en dan pas de schokdemper. wat idealer is weet je ahdv de maten van de schokbreker mbt in en uit veren.
Precies dat, die ringen zitten er trouwens gewoon bij....
het leuke is dat het past, er is er zelf ??n geweest die in de cup er mee geraced heeft afgelopen seizoenen.... dus ze zijn getest :y:
Ben overigens wel verder gegaan vanavond, alleen geen foto's gemaakt van de dempers, maar dat kan en gebeurt morgen.
wel een foto gemaakt van de kapotte bout gaten van het subframe, zie ander topic....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.