1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;185016 schreef : dat brugje solderen, hulp nodig? is zo gepiept als je het effe aanwijst
Brugje solderen is geen probleem hoor. We hebben er op de zaak spullen voor. Maarja, volgende week kom ik pas weer op de zaak .
Toch bedankt voor je aanbod, Wouter!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De intercoolerslangen zijn nog steeds niet binnen. Da's aardig klote want gisteren in de APK verlopen.
Daarnaast ben ik nog op een ander probleem gekomen; kleurwijziging op het kenteken. Dat moet namelijk eerst gedaan worden, anders komt de auto nooit door de APK........hmmmmmm.........
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Kun je in de buurt van het chassis nr n iet aantonen dat ie ooit blauw was?
Dan is er meestal nix aan de hand en voor de apk is dat volgens mij geen punt van afkeur!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
De kentekengegevens moeten overeenkomen met die van de auto. Met andere woorden: Een verkeerde kleur is afkeur. 'T mooi d'rvan is, is dat heel veel garages er totaal geen rekening mee houden. en 'm gewoon goedkeuren.
Voor een kleurwijziging moet je de kentekenbewijzen gewoon opsturen naar de RDW (liefst ondertekend want als je je kentekenbewijzen kwijt raakt, ben je de sjaak) met een begeleidende brief waarin je verklaard dat de kleur is veranderd. En klaar is Kees.
Binnen 10 dagen zou je dat een setje nieuwe kentekenbewijzen opgestuurd moeten krijgen.
Wanneer de APK-datum is verlopen, dan mag er niet meer met de auto gereden worden. Nadat de de APK 2 maanden is verlopen, dan krijg je een boete.
Ofwel; ik kan gewoon op m'n gemak aan 't autooke sleutelen
- Laurens Post
- Nieuw lid
Ovlov 3.6L;185607 schreef : Heb dus effe de RDW gebeld:
De kentekengegevens moeten overeenkomen met die van de auto. Met andere woorden: Een verkeerde kleur is afkeur. 'T mooi d'rvan is, is dat heel veel garages er totaal geen rekening mee houden. en 'm gewoon goedkeuren.
Voor een kleurwijziging moet je de kentekenbewijzen gewoon opsturen naar de RDW (liefst ondertekend want als je je kentekenbewijzen kwijt raakt, ben je de sjaak) met een begeleidende brief waarin je verklaard dat de kleur is veranderd. En klaar is Kees.
Binnen 10 dagen zou je dat een setje nieuwe kentekenbewijzen opgestuurd moeten krijgen.
Wanneer de APK-datum is verlopen, dan mag er niet meer met de auto gereden worden. Nadat de de APK 2 maanden is verlopen, dan krijg je een boete.
Ofwel; ik kan gewoon op m'n gemak aan 't autooke sleutelen
De kentekengegevens die een keurmeester controleert zijn kenteken, chassisnummer, brandstofcode. Kleur kijken ze niet naar.