1700 slaat niet aan
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
het is hooguit zo dat deze verdelerkap dan aluminium contacten heeft, en daar doe je minder lang mee omdat die contacten megasnel gaan oxideren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
DirkH;74214 schreef : ja, zal ik rekening mee houden.
Een totaalbedrag van Euro 94.43 is net uitgegeven voor:
- een nieuwe verdelerkap
- een nieuwe rotor
- nieuwe bougkabels
- een nieuw luchtfilter
- verzendkosten
begint een duur dingetje te worden .
Maar hopelijk kan ik volgende week weer starten EN zuiniger rijden .
Ga er van uit dat je met deze kleine investering de juiste doet voor een 1700.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Volhouden en geduldig blijven :f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
DirkH;74214 schreef : ja, zal ik rekening mee houden.
Een totaalbedrag van Euro 94.43 is net uitgegeven voor:
- een nieuwe verdelerkap
- een nieuwe rotor
- nieuwe bougkabels
- een nieuw luchtfilter
- verzendkosten
begint een duur dingetje te worden .
Maar hopelijk kan ik volgende week weer starten EN zuiniger rijden .
Dat is dus gewoon onderhoud wat elk jaar terugkomt en dat is bij een V340 nog redelijk goedkoop. En als V3C lid krijg je bij Brezan en bij mij en wellicht elders korting. V3C lid ben je al vanaf 0,57692307692307692307692307692308 eurocent per week. Dit geld heb je er met die kortingen en alle andere voordelen van de club zo uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Laatst had een maat van me ook problemen met z'n 340 1700. Toen bleek de uitlaat plots dicht te zijn gaan zitten :crazy2:. Uitlaat losgegooid en alle problemen waren als sneeuw voor de zon verdwenen.......... Zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Erik;74242 schreef : Dat is dus gewoon onderhoud wat elk jaar terugkomt en dat is bij een V340 nog redelijk goedkoop. En als V3C lid krijg je bij Brezan en bij mij en wellicht elders korting. V3C lid ben je al vanaf 0,57692307692307692307692307692308 eurocent per week. Dit geld heb je er met die kortingen en alle andere voordelen van de club zo uit.
Als ik besluit om m'n volvo te houden als ik terug ben uit Frankrijk lijkt het me mooi om lid te worden.
Maar goed, eerst dat ding weer aan de praat krijgen, ben benieuwd wanneer m'n onderdelen binnen komen.
Kan ik alles trouwens vervangen met een set steeksleutels en schroevendraaiers?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
om de verdelerkap los te maken een gigakort hand-kruiskopschroevendraaiertje (3 boutjes) en de rest kun je zo verwisselen.
het zal vast wel even stoeien zijn om de verdelerkap te lossen, naderhand een 6kantboutje m6x25 erin draaien is makkelijker voor de volgende keer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat mij nu opviel bij het starten, is dat ik geen plof meer krijg. Hij draait een beetje bij het starten, maar aanslaan doet hij niet, en ploffen ook niet meer. Wat me verder opviel is dat de econometer, die al een tijd lang stuk is en altijd vol uitgeslagen staat, nu bij het starten een beetje naar beneden loopt.
Werd een beetje ongeduldig, dus heb de verdelerkap en rotor er maar even afgehaald. Er zat zeer vuile aanslag op de contactonderdelen van de rotor. Ook zitten er kleine putjes in het ronde contactje op de rotor.
Heb alles schoongemaakt. Helaas zonder resultaat, hij blijft een beetje grommen, maar aanslaan doet hij niet.
Er zitten trouwens al 6kants boutjes op de verdelerkap.
Nu, maar wachten op de nieuwe onderdelen, kijken of het dan beter gaat.
Op basis van de symptomen die ik beschrijf, zijn er nog andere mogelijkheden die ik moet onderzoeken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
zie je geen benzine, haal dan het brandstof aanvoerslangetje bij de carburateur los en ga dan starten, komt daar wel een mooie straal uit dan heb je nog een probleem met de carburateur. komt er geen brandstof uit dan is de brandstofpomp kapot
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.