Volvo Autoradio's en toebehoren voor de 300 Serie
- V300 register
- Verbannen
mag hier blijven staan hoor; ik verplaats hem nog wel een keer als ik weer grote opruiming ga houden in dit topic
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
voor een plaatje:
www.myvolvolibrary.info/serie700_ficheir...86_ACESSORIES_NL.pdf
Bladzijde 6 en dan de eerste 1. Volvonummer 1129827-0
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Laurens Post
- Nieuw lid
- D.J. Middelman (GAST)
- Nieuw lid
Onder mijn stuur, net uit het zicht een kleine schakelaar waarmee ik kan kiezen tussen de tuner/cassettedeck en iPod.
De iPod dock connector zelf. Met de cassettebak geplaatst zie je er niks van. De hele iPod past zelfs achter deze bak:
Wel het geluid, niet het lelijke ding in het zicht.
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;172348 schreef : ombouwen gaat niet lukken. zeker zo'n DLL digitaal pruts ding niet
nou, ik heb ook weer eens een domme uitspraak gedaan, blijkt wel.
Inmiddels ben ik met een expert op gebied van elektronica in een hele interessante mail discussie geraakt over dit onderwerp.
het lijkt er namelijk op dat er universele tuners gebruikt zijn (die voor bepaalde markten al w?l tot 108 MHz gingen) waarbij er door toevoegen of weglaten van componenten een aantal basis instellingen van de tuner te wijzigen zijn.
we zijn nog bezig om de laatste details te achterhalen en het geheel te vertalen voor in het clubblad.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
antiekeradio;182264 schreef : nou, ik heb ook weer eens een domme uitspraak gedaan, blijkt wel.
Inmiddels ben ik met een expert op gebied van elektronica in een hele interessante mail discussie geraakt over dit onderwerp.
het lijkt er namelijk op dat er universele tuners gebruikt zijn (die voor bepaalde markten al w?l tot 108 MHz gingen) waarbij er door toevoegen of weglaten van componenten een aantal basis instellingen van de tuner te wijzigen zijn.
we zijn nog bezig om de laatste details te achterhalen en het geheel te vertalen voor in het clubblad.
ha, jij ook al? engelstalig nietwaar?
Op een gegeven moment plofte een mail van hem in mijn inbox, met daarin een heeel technisch verhaal over dat ik mijn radio kon "uitbreiden".
Sinds die tijd houdt 'ie mij ook op de hoogte, maar ik snap er niks van.
- V300 register
- Verbannen
Ja het kan!
4MP :y:
(Ik zal af van het onderzoek voor mijn vakantie (ongeveer 14-16 september) in Eindhoven)
- V300 register
- Verbannen
Omdat deze radio er nog niet bij staat, de radio die ik heb gekocht. Een CR-309X. Zoals ik in de accessoirefolder heb opgezocht, is dit de meest luxe niet elektronische cassettespeler (of de op ??n na minst luxe) die je kon bestellen op het mk3 model van de Volvo 300-serie.
De radio:
Het type: (excuses voor de gedraaide foto, als ik hem draai draait hij telkens terug)
Heeft iemand aan de draadjes zitten knabbelen :+ Maar de prijs was er dan ook naar:
De aansluiting is, neem ik aan: (weet het niet zeker)
-rood: +12V
-blauw: massa
-zwart: massa speakers
-blauw met witte streep: + ??n speaker
-wit met blauwe streep: + andere speaker
-groot ding links: antenne
(en die ''stekker'' en ''stopcontact'' voor een versterker)
Verder is alle info welkom, en als ik zelf straks meer weet zal ik het aanvullen
- Laurens Post
- Nieuw lid
Rood = +12
blauw = geschakelde ????
zwart massa