Het grote computer-topic
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;132661 schreef : (terwijl de vorige versies daarin een stuk beter waren)
Nee hoor, GTA III was ook een drama op de PC. Zelfs na de patch was het soms simpelweg een diavoorstelling, ook op een computer die ruimschoots voldeed aan de 'recommended' specificaties. Vice City en San Andreas waren wel beter naar het schijnt, maar toen was ik al helemaal klaar met het geouwehoer en ben ik gewoon op een console overgestapt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Alle instellingen op laag, windowed, Windows resources uitzetten en weetikwatnogmeer hielp allemaal niet helaas.
GTA3 vond ik prima speelbaar op de PC. Ik gooi het nog af en toe aan omdat het zo leuk is! Helaas mis je wel een hoop functionaliteit als je VC of SA gewend bent. GTA 1, 2 en VC vind ik de beste van de reeks.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Of die missie dat je met een vliegtuigje flyers moet gaan rondstrooien, n?g zoiets... (of was dat VC?).
- Mark Smeets
- Moderator
Overigens deed ik dat bij GTA4 ook, omdat ik simpel weg geen codes had...
Was eigenlijk heel goed te doen :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
Ik vind SA trouwens helemaal niet te moeilijk. Een beetje uitdaging is wel gewend tov. VC. Die hood verdedigen is inderdaad een minder leuk stuk maar op een gegeven moment is dat ook afgelopen.
Shit, nu ik dit typ krijg ik zin om te spelen :humor:
@Mark:
Cheats zijn niet leuk. Daar verneuk je de hele spelervaring mee!
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Vermilion;132670 schreef : GTA wordt soms juist leuk met cheats, dat je even de zwaarste wapens neemt, een coole auto uit de lucht dropt en dan oorlog voeren tegen het leger
:y::y::y::y:
Zo heb ik me nog een half jaar met GTA 3 geamuseerd terwijl ik het spel allang uit had :+
- V300 register
- Verbannen
Relatief kort? Extreem kort! Paar uurtjes en je bent klaar. Ik heb wel af en toe met verbazing naar de kwaliteit gekeken, verhaal was ook best goed en onverwachts af en toe. Wat een mooi spel. NEXT!antiekeradio;132641 schreef : ik vond het wel jammer dat de single player campaign relatief kort aanvoelde. is volgens mij een van de eerste games ooit die ik vanaf het begin opnieuw gespeeld heb (welliswaar op hogere moeilijkheid) om het nog eens te kunnen doen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen