Het grote computer-topic
- V300 register
- Verbannen
veiligheid.... de VPN geeft zulke diepe toegang tot de systemen dat ze die verbinden alleen met encryptie toestaan
maar; heel mooi dat het voor jou wel werkt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Hoe goed moet zo'n ding wel niet zijn om die prijs te rechtvaardigen? Ik koop voor de helft van het geld wel een windows laptop met dezelfde features.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Voor grafisch werk misschien wel, daar waren ze vroeger iig goed in.
- V300 register
- Verbannen
Ik zou ook de 13" kunnen nemen, maar ik ben bang dat ik te veel moet inleveren omdat ik nu een 17" gewend ben.
Ik vind ze gewoon te duur. Jammer maar helaas.
- V300 register
- Verbannen
Cisco VPN werkt inderdaad alleen onder 32 bit besturingssystemen, en dat blijft voorlopig (en volgens cisco-minded collega's van me voorgoed) zo. Beetje jammer.punkazz;128161 schreef : (heel verhaal met als bottomline dat Cisco VPN niet werkt onder Win7 x64)
Overigens is er ook een andere oplossing dan met smerige hacks een niet-ondersteunde verbinding beunen: Als je Windows 7 Enterprise of Ultimate hebt kan je XP-mode installeren. Dat is eigenlijk een complete virtuele installatie van XP SP3. Daarin kan je de cisco-client wel installeren en gebruiken. (okee, ook dat is eigenlijk een smerige hack, maar waarschijnlijk wordt daar meer aan ondersteund door de Uni.
- V300 register
- Verbannen
Deze "smerige hack" gebruik ik ook. klein nadeel is dat directx etc niet werkt in de virtuele XP omgeving, dus gaar geprogrammeerde spelletjes die onder XP nog wel werken kun je er nog steeds niet mee draaien.
- Mark Smeets
- Moderator
Is alleen zo lastig als je allebei op msn zit te type, dan krijg je hele rare zinnen